برای پسر نجیب پرسپولیس/ تو یک شاهزاده ای وحید!

اینکه این روزها هجمه ها علیه وحید امیری است و او سکوت کرده، نه که حرفی برای گفتن نداشته باشد، حرف زیاد است. اما نجابت بازیکن پرسپولیس مانع از آن شده که او لب به سخن باز کند.
کدخبر (28165) | 12 اسفند 1400 | ساعت 16:25
0 56
برای پسر نجیب پرسپولیس/ تو یک شاهزاده ای وحید!
اینکه این روزها هجمه ها علیه وحید امیری است و او سکوت کرده، نه که حرفی برای گفتن نداشته باشد، حرف زیاد است. اما نجابت بازیکن پرسپولیس مانع از آن شده که او لب به سخن باز کند.

به گزارش سرخ نیوز؛ وحید امیری سال هاست فوتبال بازی می کند از نفت به پرسپولیس آمد، از پرسپولیس به ترابزون رفت و دوباره به جمع سرخپوشان پایتخت بازگشت؛ از کی روش تا ویلموتس و دراگان، همه یک انتخاب مشترک داشتند و آن هم امیری بود. اما در تمام سال های گذشته، کسی حتی یک جمله بی مورد یا حاشیه ای از وحید نشنیده است. *همه تو را دوست دارند وحید! وقتی به برنامه علی کریمی و خداداد عزیزی رفت و مقابل شان نشست گفت آقای برانکو خیلی مرا دوست داشت... عزیزی در پاسخ گفت «کی تو رو دوست نداره؟» واقعا امیری همیشه آنقدر خوب، بی حاشیه و نجیب بوده که کسی نمی تواند دوستش نداشته باشد. *شاهزاده مرد کروات عبدالصمد ابراهیمی خاطره ای از زمان حضور برانکو در پرسپولیس نقل می کند؛ نشسته بودیم گوشه لابی تاریک هتل آزادی. تلویزیون داشت بازی بایرن را نشان می داد. اصغر نیک سیرت و یکی دو نفر دیگر هم بودند. هر چه در ذهنم بود از برانکو می پرسیدم و بدون اینکه نگاهش را از صفحه تلویزیون بردارد جواب های کوتاه می داد. بعضی سوالات را با یک «انشاالله» فارسی بدرقه می کرد، یعنی اینکه دیگر نپرس. پرسیدم از بین آنهایی که رفته اند امکان دارد کسی برگردد؟ از بالای عینک نگاهم کرد و بیخیال تلویزیون شد. انگار مصمم بود یک فلسفه ذهنی را برایم چنان حلاجی کند که مرید آن شوم. گفت کسی که رفته یا به درد ما نخورده یا سطح خودش را از تیم ما بالاتر دانسته. در هر دو حالت هیچکس را بر نمی گردانم. بعد مکث کرد و گفت این موضوع فقط یک استثنا دارد. وحید امیری. او هر وقت بخواهد برگردد برایش جای خالی دارم. پریدم وسط حرفش. گفتم وحید یک جنتلمن واقعی است. حرفم را نقض و رد نکرد و گفت «او در این فوتبال یک شاهزاده واقعی است». بایرن گل زد. صورتش را برگرداند سمت تلویزیون. *او مثل یک عضو از خانواده ام است «اگر درباره او صحبت کنم ماجرا احساسی می‌شود. حسی که به وحید دارم مثل یک عضو خانواده ام است؛ مثل پسرم یا برادرم. با نحوه بازی و رفتارش هر کاری می‌توانید از او بخواهید. می‌توانید وحید را مهاجم یا دفاع آخر بگذارید. اگر سه وحید امیری داشتم استرسی نبود و روی نیمکت لذت می‌بردم. وحید امیری با شخصیتی که دارد، یک الگو برای همه بازیکنان است. به طور مشخص شخصیتش می‌تواند الگویی برای همه بازیکنان باشد» این گوشه ای از صحبت های دراگان اسکوچیچ درباره وحید امیری است. *حقوقدان چپ پای پرسپولیس! وحید امیری در مقطع کارشناسی در رشته «حقوق» تحصیل کرده اما در مقطع ارشد تغییر رشته داده و «مدیریت ورزشی» خوانده است وقتی از این بازیکن در مورد تغییر رشته اش پرسیدند گفت: «زمانی که به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی نمی‌ کردم و درس می‌ خواندم، حقوق مهم‌ترین گرایش از رشته تحصیل ام بود. اما زمانی که فوتبال برایم شکل و شمایلی حرفه‌ ای پیدا کرد دیگر نمی‌ توانستم به صورت همزمان بر روی این رشته دانشگاهی و فوتبال تمرکز کنم چرا که حقوق رشته‌ای سنگین است که موفقیت در آن نیازمند تلاش و تمرکز است. به مرور که جلو رفتم متوجه شدم شغل اصلی من فوتبال است و باید هرآنچه که به شغل اصلی‌ ام ضرر می‌ زند را کنار بگذارم اگر می‌ خواستم حقوق بخوانم باید در بسیاری از مواقع از تمرین خود نیز می‌گذشتم. اما بالاخره تصمیم گرفتم تا در مقطع کارشناسی ارشد رشته ای را پشت سر بگذارم که به فوتبالم نیز کمک کند» مرجان گلچین

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...