بردیف: برای بازی با سپاهان آماده هستیم / مورایس: از این بازی پیروزی می‌خواهم

پیش از بازی سپاهان تراکتور در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر نگاهی داشته‌ایم به صحبت‌های سرمربیان دو تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی.
کدخبر (80049) | 27 مهر 1401 | ساعت 15:20
0 75
بردیف: برای بازی با سپاهان آماده هستیم / مورایس: از این بازی پیروزی می‌خواهم
پیش از بازی سپاهان تراکتور در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر نگاهی داشته‌ایم به صحبت‌های سرمربیان دو تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جدال تیم‌های سپاهان تراکتور در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر آغاز خواهد شد. در همین راستا، سرمربیان دو تیم در نشست خبری پیش از برگزاری این بازی، صحبت‌هایی را مطرح کردند که می‌خوانید؛
  *بردیف: آماده بازی با سپاهان هستیم / دوست دارم هواداران تراکتور کنارمان باشند ما خیلی خوب می‌دانیم که سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و بازیکنان خوبی در تمامی نقاط دارد. معلوم است که مربی سپاهان به خوبی کار می‌کند و این تیم سازماندهی مطلوبی در دفاع و حمله دارد. ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و فکر می‌کنم بازی سخت و جذابی خواهیم داشت. مهدی کیانی، محمد قنبری و محمدرضا عباسی مصدوم هستند و امیدواریم به بازی بعدی برسند. دوست دارم هواداران کنارمان باشند، ما همواره نبود هواداران را احساس می‌کنیم و این موضوع به ضرر ماست. تراکتور   *مورایس: می‌خواهیم زیبایی فوتبال را مقابل تراکتور ارائه دهیم / بنزما به جایی که جایگاهش بود رسید ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان اصفهان مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: اولین بار است که در کشوری می‌بینم هفته تربیت بدنی نام گذاری شده و آن را جشن می‌گیرند. این برای من ارزشمند است و خوب است که بتوانیم با این موضوعات زندگی کنیم. فوتبال با همین حس می‌آید و در هر بازی ارزش‌ها جمع شده و دو تیم دوستانه و متحد رقابت می‌کنند. در نهایت هم یک تیم برتر برنده می‌شوند. ما می‌توانیم رقابت کنیم و در آخر همه دوست هستیم. همه انسان هستیم و عشق تنها دلیل حضور تک تک ما در اینجاست. سپاهان – تراکتور؟ نمی‌توانم نتیجه را حدس بزنم، اما به بازیکنانم اعتماد دارم. به تیم حریف احترام می‌گذارم و از این بازی پیروزی می‌خواهم. تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم. باید انرژی، قدرت و شادابی لازم را برای برد در بازی فردا جمع کنیم. این برای انتقام نیست و می‌خواهیم زیبایی فوتبال را ارائه دهیم. کسب توپ طلا توسط کریم بنزما؟ چیزی که یادم می‌آید درباره زمانی است که بنزما گل‌های زیادی نمی‌زد. در جلسه از مورینو پرسید چه چیزی می‌خواهد. جوری برخورد کرد که انگار نمی‌دانست ماموریتش گلزنی است. کریم شخصیت متفاوتی داشت و در آن زمان‌ها هم از بهترین مهاجمان بود اما در کنار رونالدو کارش بسیار سخت بود. البته او برای گلزنی رونالدو خیلی کارها انجام می‌داد. او با تجاربی که کسب کرد، به جایی که جایگاهش بود رسید. علی‌نژاد یک انسان فوق‌العاده خوش قلب است. من باید به بازیکنانم اعتماد داشته باشم و باید با خودم کنار بیایم که با استراتژی که دارم. کم‌کم دارم با بازیکنان آشنا می‌شوم و باید بیشتر به آن‌ها اعتماد کنم. گاهی بحث مهارت نیست و بحث شخصیت است که علی‌نژاد شخصیت بسیار خوبی دارد. شاید حرف‌هایی شنیده باشید که همه آن‌ها شایعه است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...