برزگر: تایید حکم‌ کمیته انضباطی، اجحاف در حق گل‌گهر و سایر تیم‌های لیگ بود/ یحیی فرزند پرسپولیس است

چپ‌پای سابق سرخپوشان گفت: تایید شدن حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف یک اجحاف در حق گل‌گهر محسوب می‌شود و از طرف دیگر بقیه تیم‌ها نیز با این رای متضرر شدند
کدخبر (23160) | 13 بهمن 1400 | ساعت 15:36
0 99
برزگر: تایید حکم‌ کمیته انضباطی، اجحاف در حق گل‌گهر و سایر تیم‌های لیگ بود/ یحیی فرزند پرسپولیس است
چپ‌پای سابق سرخپوشان گفت: تایید شدن حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف یک اجحاف در حق گل‌گهر محسوب می‌شود و از طرف دیگر بقیه تیم‌ها نیز با این رای متضرر شدند

محمد بزرگر در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، به رای کمیته استیناف درمورد پرونده بازیکن خارجی گل‌گهر و تایید شدن حکم کمیته انضباطی واکنش نشان داده و اظهار داشت: تایید شدن حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف یک اجحاف در حق گل‌گهر محسوب می‌شود و از طرف دیگر بقیه تیم‌ها نیز با این رای متضرر شدند. اگر تیمی اشتباه کرده، فقط باید همان تیم تنبیه شود که نه اینکه با اهدای امتیاز به چند تیم خاص، شرایط جدول به هم بریزد. 

وی با اشاره به بیانیه باشگاه گل‌گهر و تاکید این باشگاه درباره نفوذ یک تیم خاص بر رای کمیته استیناف، متذکر شد: من از این مسائل اطلاع دقیقی ندارم اما اگر این مسئله صحت داشته باشد، مایه تاسف است و زیبنده فوتبال ما نیست. این رای فقط به سود چند تیم خاص است و علاوه بر گل‌گهر، سایر تیم‌های لیگ‌ متضرر شده‌اند. نتایج فوتبال باید در زمین فوتبال تعیین و در فضای عادلانه به تخلفات تیم‌ها رسیدگی شود و نیاید نفوذ سیاسی عده‌ای، روی نتایج بازی‌ها تاثیر بگذارد و یا آرا کمیته انضباطی و استیناف را به سود یک تیم خاص تغییر دهد. 

چپ‌پای سابق سرخ‌ها در ادامه به بازگشت گل‌محمدی به تمرینات پرسپولیس اشاره کرده و گفت: یحیی فرزند پرسپولیس است و بازگشت او به تیم خبر خوشحال کننده‌ای برای همه هواداران و پیشکسوتان به شمار می‌آید. گل‌محمدی سالیان سال برای پرسپولیس زحمت کشیده و بهترین گزینه ایرانی برای مربیگری در این تیم است. یحیی از نظر فنی به مرز پختگی رسیده و از طرف دیگر کاملاً با شرایط پرسپولیس آشناست. گل‌محمدی کادر قوی و با تجربه‌ای کنار خود دارد و  هواداران نیز کاملا به یحیی اعتماد دارند. امیدوارم مشکلات مالی پرسپولیس حل شود و تیم دیگر دچار حاشیه نشود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد درویش در مدت اخیر، خاطرنشان کرد: درویش کمتر از یک ماه است که مدیریت پرسپولیس را در دست گرفته و انتقادات زیادی هم از او شد اما در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته است. درویش در این مدت توانست پول اوساگونا را پرداخت کرده و پنجره تیم را باز کند. علاوه بر آن حدود ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت و زمین تمرین مناسبی هم برای تمرین تیم پیدا کرده است. در مجموع می‌توان گفت که درویش در این مدت کوتاه عملکرد قابل قبولی داشته و اگر بتواند با یک اسپانسر خوب قرارداد ببندد تا مشکلات مالی تیم حل شود و در نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر یحیی را جذب کند، عملکرد موفقی از خود به جای خواهد گذاشت.

بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...