برزگر: جوانان پرسپولیس باید وحید را الگو قرار دهند

چپ پای سابق سرخپوشان گفت: امیری نمونه یک بازیکن کامل است که کاملا در اختیار تیم و تاکتیک مربی قرار دارد و اصول حرفه‌ای‌گری را می‌داند.
کدخبر (27452) | 08 اسفند 1400 | ساعت 13:47
0 97
برزگر: جوانان پرسپولیس باید وحید را الگو قرار دهند
چپ پای سابق سرخپوشان گفت: امیری نمونه یک بازیکن کامل است که کاملا در اختیار تیم و تاکتیک مربی قرار دارد و اصول حرفه‌ای‌گری را می‌داند.

محمد برزگر در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ درباره بازی آینده پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به نتیجه بازی هفته گذشته ما چاره‌ای جز پیروزی مقابل مس نداریم. پرسپولیس مقابل گل‌گهر خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود اما این اتفاق رخ نداد. البته گل‌گهر هم تیم قدرتمند و قابل احترامی است و امکانات زیادی دارد. وی افزود: درست است که فاصله ما با صدر جدول زیاد شده اما پرسپولیس هنوز انگیزه‌های خودش را دارد و جدی‌ترین مدعی قهرمانی است و امیدوارم با تدابیر یحیی بتوانیم ۳ امتیاز بازی با مس را به دست آوریم. البته نباید مس رفسنجان را دست کم گرفت؛ همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه صد چندان به میدان خواهند آمد و با تمام توان بازی خواهند کرد. از بازیکنان پرسپولیس خواهش می‌کنم که بازی‌های پیش‌رو را جدی بگیرند و محکم و با انگیزه بازی کنند؛ چون هواداران منتظر قهرمانی ششم هستند. چپ پای سابق سرخپوشان با بیان اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس باید «وحید امیری» را الگوی خود قرار دهند خاطرنشان کرد: امیری نمونه یک بازیکن کامل است که کاملا در اختیار تیم و تاکتیک مربی قرار دارد. امیری یک بازیکن منضبط است و اصول حرفه‌ای‌گری را بلد است و این دو ویژگی خیلی به او کمک می‌کند. برزگر ادامه داد: امیری یک بازیکن حرفه‌ای است که در هر پستی قرار بگیرد، به بهترین شکل بازی می‌کند چون خوب حرف گوش می‌کند و به همین خاطر می‌تواند در اختیار مربی باشد و فارغ از هر گونه تکبری وظیفه‌اش را انجام‌می‌دهد. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...