برزگر: وجود امیری برای هر تیمی نعمت است/ نباید تراکتور را دست‌کم گرفت/ شجاعی عملکرد خوبی در دفاع چپ داشته 

پیشکسوت پرسپولیس گفت:  پرسپولیس نباید فریب نتایج اخیر و جایگاه تراکتور در جدول را بخورد و این تیم را دست کم بگیرد
کدخبر (19527) | 12 دی 1400 | ساعت 18:03
0 105
برزگر: وجود امیری برای هر تیمی نعمت است/ نباید تراکتور را دست‌کم گرفت/ شجاعی عملکرد خوبی در دفاع چپ داشته 
پیشکسوت پرسپولیس گفت:  پرسپولیس نباید فریب نتایج اخیر و جایگاه تراکتور در جدول را بخورد و این تیم را دست کم بگیرد

محمد برزگر در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ با تمجید از عملکرد پرسپولیس در چند هفته اخیر، اظهار داشت:  پرسپولیس مقابل سپاهان بازی بسیار خوبی انجام داد و خوشبختاته ۳ امتیاز بازی را به دست آورد و  بازیکنان تیم انگیزه مضاعفی برای ادامه لیگ پیدا کرده‌اند. 

وی تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم که بعد از ۵ قهرمانی متوالی حفظ انگیزه بازیکنان کار سختی است و پرسپولیس نیاز به انگیزه جدیدی دارند. خوشبختانه پرسپولیس در چند هفته اخیر با تادبیر کادرفنی و تلاش بازیکنان خوب نتیجه می‌گیرد. 

چپ‌پای سابق سرخپوشان با اشاره به بازی آینده پرسپولیس مقابل تراکتور، خاطرنشان کرد: وضعیت جدول و سابقه رقابت‌های قبلی پرسپولیس و تراکتور باعث شده که بازی فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ باشد. پرسپولیس نباید فریب نتایج اخیر و جایگاه تراکتور در جدول را بخورد و این تیم را دست کم بگیرد. تیمی که به دنبال قهرمانی است، باید قهرمانانه کار کند و امیدوارم شاهد یک بازی خوب از سمت پرسپولیس باشیم. 

 شجاعی قدر اعتماد یحیی را بداند

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با تمجید از عملکرد " علی شجاعی" در دفاع چپ گفت: علی شجاعی بازیکن جوان و آینده‌داری است که در این مدت عملکرد خوبی داشته و به مرور زمان بهتر نیز خواهد شد. شجاعی نیاز به زمان دارد تا در ترکیب تیم جا بیفتاد و توانایی‌هایش را ثابت کند. شجاعی باید تلاش کند تا جواب اعتماد کادرفنی را به بهترین شکل بدهد و  از فرصتی که در اختیارش قراردارد، به بهترین شکل بهره ببرد. 

برزگر خاطرنشان کرد: پرسپولیس در جناح چپ بازیکنان قابلی دارد و به هر کدام که فرصت بازی کردن برسد، باید تلاش کند تا بهترین عملکرد ممکن را نشان داده و در اختیار تاکتیک تیمی باشد. 

 وجود امیری نعمت است

مدافع سابق سرخ‌ها در ادامه به عملکرد عالی وحید امیری در دفاع چپ‌ اشاره کرده و گفت: گل‌محمدی امسال بارها از  امیری در دفاع چپ استفاده کرد و امیری هم عملکرد بی‌نظیری از خود نشان داد. به نظر من وحید امیری یک بازیکن کامل است که در هر پستی بهترین عملکرد را دارد و وجودش برای هر تیمی نعمت است. 

برزگر در پایان گفت: پرسپولیس باید به بازی‌های پیش‌رو به چشم مسابقات ۶ امتیازی نگاه کرده و با تمام توان به میدان برود. ما امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم و  به نظرم ششمین قهرمانی را هم به دست خواهیم آورد.

*بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...