برمک: تمدید قرارداد ترابی قدم مثبتی بود/باشگاه هرچه زودتر قرارداد سرلک را تمدید کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت:امیدوارم درویش و مدیران در وهله اول تلاش کنند تا سرلک بماند اما اگر می‌دانند جدایی او قطعی است از همین امروز به فکر پیدا کردن بازیکن جایگزین با کیفیت باشد.
کدخبر (41052) | 06 خرداد 1401 | ساعت 07:13
0 84
برمک: تمدید قرارداد ترابی قدم مثبتی بود/باشگاه هرچه زودتر قرارداد سرلک را تمدید کند
پیشکسوت پرسپولیس گفت:امیدوارم درویش و مدیران در وهله اول تلاش کنند تا سرلک بماند اما اگر می‌دانند جدایی او قطعی است از همین امروز به فکر پیدا کردن بازیکن جایگزین با کیفیت باشد.

کوروش برمک در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در واکنش به تمدید قرارداد "مهدی ترابی" اظهار داشت: ترابی بازیکن بسیار با کیفیتی است و تمدید قرارداد او قدم مثبتی برای تقویت تیم بود. امیدوارم که درویش بتواند قرلرداد سایر بازیکنان تاثیرگذار تیم را هم تمدید کند و پرسپولیس قدرتمندی را راهی فصل آینده مسابقات کنیم. وی افزود: پرسپولیس فصل گذشته بازیکنان زیادی از دست داد و هواداران حق دارند که نگران تمدید ستاره‌ها باشند. پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به خبرهای منتشر شده درباره احتمال جدایی " میلاد سرلک" خاطرنشان کرد: سرلک بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم خبر پیوستن او به تیم‌های حوزه خلیج فارس شایعه باشد‌ متاسفانه بازیکنان ما به خاطر مسائل مالی خیلی راحت جذب تیم‌های اماراتی و قطری می‌شوند و با حضور در آنجا سطح فوتبال‌شان افت پیدا می‌کند. متاسفانه بازیکنان ما نمی‌دانند که باشگاه‌های اماراتی و قطری کاملا برنامه‌ریزی شده به سراغ بازیکنان ایرانی می‌آیند و هدف آنها در نهایت تضعیف تیم ملی ایران است. توصیه من به سرلک و سایر بازیکنان ایرانی این است که خودشان را ارزان نفروشند و اگر دوست دارند که لژیونر شوند، سردار آزمون و طارمی را الگوی خودشان قرار بدهند و به تیم‌های اروپایی بروند. امیدوارم درویش و مدیران در وهله اول تلاش کنند تا سرلک بماند اما اگر می‌دانند جدایی او قطعی است از همین امروز به فکر پیدا کردن بازیکن جایگزین با کیفیت باشد. برمک درخصوص پیوستن پورعلی‌گنجی به پرسپولیس و سایر خبرهای نقل و انتقالاتی اطراف سرخپوشان گفت: پرسپولیس امسال در خط دفاع و خصوصا پست دفاع وسط مشکلات زیادی داشت، پورعلی‌گنجی نیز بازیکن باکیفیت و قابلی است و اگر پیوستن او به پرسپولیس رسمی شور، اتفاق خوبی خواهد بود اما در فوتبال تا زمانی که قرارداد به صورت رسمی امضا نشود، نمی‌توان با قطعیت چیزی گفت. فعلا خبرهای خوبی از اطراف باشگاه به گوش می‌رسد اما همه این خبرها فعلا در حد گمانه‌زنی است ک باید منتظر ماند و دید چه می‌شود. چون همیشه در نقل و انتقالات همه بازیکنان بزرگ به پرسپولیس لینک می‌شوند اما سپاهان و یا استقلال به آنها چند برابر پرسپولیس پیشنهاد می‌دهند و بازیکنان را از چنگ ما در می‌آورند. امیدوارم امسال سپاهان باز هم با پیشنهاد دوبرابری سراغ گزینه‌های پرسپولیس نرود. پیشکسوت پرسپولیس درخصوص لغو بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل کانادا گفت: وقتی فدراسیون ما هنوز تکلیفش مشخص نیست و تو این وضعیت آشفته قرار دارد، مسلم است که نمی‌توانند برای تیم ملی بازی تدارکاتی مناسب ترتیب دهند. به نظرم اول باید وضعیت فدراسیون مشخص شود وگرنه با ادامه این روند من به شما قول می‌دهم که بدون بازی تدارکاتی به قطر می‌رویم و نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. اسکوچیچ مربی خوبی است اما متاسفانه توصیه‌پذیر است و این یکی از انتقادات جدی من به اوست. با تمام انتقاداتی که نسبت به نتایج و اخلاق کی‌روش داشتم اما یک خوبی داشت و آن هم این بود که به هر طریق ممکن فدراسیون و وزارت را وادار می‌کرد که تیم ملی را تجهیز کنند. به نظرم فدراسیون باید هرچه سریع‌تر برای تیم ملی بازی دوستانه تدارک ببیند در غیر این صورت متضرر می‌شویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...