برمک: در فوتبال ما حبابی ایجاد شده که برای عده‌ای محل درآمد است/ حذف پرسپولیس از آسیا تبعات زیادی دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: : در فوتبال ما حبابی ایجاد شده که برای یک عده ممر درآمد است. فوتبال ایران در حال عقب‌گرد است و با ادامه این وضع نابود خواهد شد.
کدخبر (20246) | 18 دی 1400 | ساعت 15:11
0 91
برمک: در فوتبال ما حبابی ایجاد شده که برای عده‌ای محل درآمد است/ حذف پرسپولیس از آسیا تبعات زیادی دارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: : در فوتبال ما حبابی ایجاد شده که برای یک عده ممر درآمد است. فوتبال ایران در حال عقب‌گرد است و با ادامه این وضع نابود خواهد شد.

کوروش برمک در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داده و اظهار داشت: تتها می‌توان برای این شرایط تاسف خورد؛ این اتفاق فقط برای پرسپولیس نه، بلکه برای فوتبال ایران رخ داده است. ما فقط در ظاهر اسم فوتبال حرفه‌ای را یدک می‌کشیم و مشخص شد نگرانی بسیاری از کارشناسان که ضعف‌های ساختاری فوتبال کشور را گوش‌زد می‌کردند، درست بوده و این نگرانی‌ها محقق شد. وی تصریح کرد: باید قبول کنیم در فوتبال ما حباب ایجاد شده و همه به دنبال راه فرار هستند تا مسئولیت را به گردن کس دیگری بیندازند. روز گذشته در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم، نماینده حقوقی فدراسیون در مناظره با یکی از نماینده‌های مجلس، مباحثی را مطرح کرد که تماما رفع مسئولیت و فرار از قبول اشتباهات بود و آن نماینده به درستی گفت که باید اشتباهات‌مان را قبول کنیم. من واقعا متاسفم که نمایندگان مجلس مشکلات فوتبال را بیشتر از خود فوتبالی‌ها میشناسند. پیشکسوت سابق سرخ‌ها خاطرنشان کرد: پرسپولیس چرا باید از لیگ قهرمانان به این آسانی کنار گذاشته شود؟ ایراد از کجا بوده؟ ما ۲۱ سال است که ادعا داریم لیگ‌مان حرفه‌ای است، چرا باشگاه‌های ما هنوز ساختارهای بنیادی را ندارند؟ مگر فیفا و AFC با فوتبال ما دشمنی دارند؟ ما خودمان با خودمان دشمن هستیم. اگر از مشکلات هم حرف بزنیم، باز یکی از مسئولان فوتبال علیه ما شکایت خواهد کرد که چرا مشکلات را عیان کرده‌ایم! چرا نباید از مشکلات حرف بزنیم؟ تا این اتفاق برای پرسپولیس این همه هوادار رخ دهد؟ برمک در ادامه انتقاداتش افزود: حذف پرسپولیس از آسیا دردناک است و تبعات زیادی هم خواهد داشت. فوتبال در تمام جهان یک تجارت است و باشگاه‌ها از طرق مختلف درآمدزایی می‌کنند. پرسپولیس با این حجم از هوادار چرا نمی‌تواند از ظرفیت درآمدزایی خود استفاده کند؟ دلیل تلنبار شدن بدهی‌های رسپولیس در طول سالیان گذشته، مدیران ناکارامد بوده است، این مدیران توسط چه کسانی انتخاب شده‌اند؟ مگر وزارت ورزش به عنوان متولی پرسپولیس، مدیران باشگاه را انتخاب نکرده است؟ هافبک سابق سرخپوشان گفت: مشکلات مدیریتی پرسپولیس ریشه در انتخاب‌های غلط وزارت ورزش دارد اما از نقش فدراسیون در حذف پرسپولیس نباید غافل شد‌. متولی اصلی فوتبال در کشور نباید حواسش به نماینده‌های ایران باشد؟ فدراسیون وظیفه دارد که مشکلات حقوقی فوتبال ما را در بعد بین‌المللی پیگیری و حل کند اما به می‌خواهند همه چیز را گردن خود باشگاه‌ها بیندازند. مدیران باشگاه‌ها نیز تقصیرات را گردن کسان دیگری می‌اندازند و این چرخه معیوب ادامه‌دار خواهد بود. برمک متذکر شد: در فوتبال ما حبابی ایجاد شده که برای یک عده ممر درآمد است. من قبلا هم گفته بودم که با ادامه این وضع آینده درخشانی برای فوتبال ایران نمی‌بینم و در ده سال آینده فوتبال ما از کشورهایی مثل افغانستان و هند نیز عقب خواهد افتاد. فوتبال ما در حال عقب‌گرد است و با ادامه این وضع نابود خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...