برمک: نتیجه بازی با کره نباید ملاک ارزیابی اسکوچیچ شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرورش مربیان داخلی از اقدامات خوب اسکوچیچ در تیم ملی است و هاشمیان در آینده می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.
کدخبر (30865) | 02 فروردین 1401 | ساعت 08:46
0 89
برمک: نتیجه بازی با کره نباید ملاک ارزیابی اسکوچیچ شود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرورش مربیان داخلی از اقدامات خوب اسکوچیچ در تیم ملی است و هاشمیان در آینده می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

کوروش برمک در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، درباره بازی آینده تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: قبل از هر چیز سال نو را خدمت همه هم‌وطنانم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در سایه خداوند منان کنار خانواده‌هایشان سلامت و موفق باشند. با توجه به قطعی شدن صعود ما به قطر، می‌شود گفت که بازی‌های باقی‌مانده تیم‌ملی تقریباً تشریفاتی به شمار می‌رود و با توجه به لیستی که اسکوچیچ برای بازی با کره اعلام کرده است، احتمال دارد که بخواهد از برخی بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده کند. وی افزود: قطعاً مقابل کره بازی سختی در پیش خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان‌مان بتوانند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. متاسفانه تست کرونای طارمی، جهانبخش و قدوس مثبت شده؛ اما در خط حمله مهره‌های با کیفیت دیگری داریم که می‌توانند در این بازی حساس خودشان را ثابت کنند. کریم انصاری‌فرد،کاوه رضایی و شهاب زاهدی هر سه مهاجمان با کیفیت و توانمندی هستند و می‌توانند در کنار آزمون جای خالی طارمی را پر کنند. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: درست است که بازی سختی در پیش داریم اما خیال اسکوچیچ از صعود به قطر راحت شده و به نظرم احتمال دارد مقابل کره بازی بسته‌ای را به نمایش بگذارد تا بتواند رکورد شکست‌ناپذیری‌مان را حفظ کند. برمک ادامه داد: تیم‌های ایران و کره همیشه رقابت جذابی داشته‌اند و امیدوارم روز جمعه هم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم. برمک با بیان اینکه نتیجه بازی با کره جنوبی نباید ملاکی برای ارزیابی اسکوچیچ قلمداد شود، گفت اسکوچیچ خودش را به فوتبال ایران ثابت کرده و نتیجه بازی با کره معیاری برای سنجش توانایی‌های فنی او نیست. من از منتقدین اسکوچیچ بودم، اما با هر متر و معیاری اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده به همراه دستیارانش آمار بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. بهترین ارزیابی برای اسکوچیچ صعود بدون باخت تیم ملی به جام جهانی قطر است. وی پرورش دادن مربیان ایرانی را از اقدامات خوب اسکوچیچ در تیم‌ملی خوانده و متذکر شد:چه زمانی در تیم ملی کنار مربی خارجی تا این اندازه از دستیاران ایرانی استفاده شده است؟ وحید هاشمیان در سال‌های آینده می‌تواند سرمربی تیم ملی شود. پرورش دادن مربیان ایرانی یکی دیگر از عملکردهای خوب اسکوچیچ در تیم‌ ملی است.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...