برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام بین قاره ای

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از دهم آبان‌ها رقابت‌های خود در جام بین قاره ای را آغاز خواهد کرد.
کدخبر (84980) | 08 آبان 1401 | ساعت 07:53
0 305
برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام بین قاره ای
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از دهم آبان‌ها رقابت‌های خود در جام بین قاره ای را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، رقابت های فوتبال ساحلی بین قاره ای از دهم آبان در سواحل جمیرای دوبی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در آن به رقابت خواهد پرداخت.

جام بین قاره ای فوتبال ساحلی در دو گروه برگزار می‌شود. گروه اول، از تیم‌های ملی امارات، عربستان، برزیل و اسپانیا تشکیل شده و و در گروه دوم، تیم ملی ایران با آمریکا، ژاپن و پاراگوئه هم‌گروه شده است. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها با هدایت علی نادری، کاپیتان اسبق و پرافتخار این تیم به دوبی خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای جام بین قاره ای

بنابر لیست اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با ۱۲ بازیکن در مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی حاضر خواهد شد. ساحلی‌بازان ایران برای رقابت‌های پیش رو عبارتند از: مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، محمد معصومی‌زاده، علی میرشکاری، سیدمهدی میرجلیلی، موحد محمدپور بلترک، سعید پیرامون، محمد احمدزاده، محمدعلی مختاری، امیرحسین اکبری فرتخونی، مهدی شیرمحمدی و حمید بهزادپور.

تاریخ و زمان برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

بر اساس برنامه بازی های رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی، تیم ملی ایران، ساعت 19:30 روز سه‌شنبه دهم آبان، به مصاف تیم پاراگوئه خواهد رفت. برنامه بازی های رقابت های جام بین قاره ای طوری است که رقابت‌ها بدون استراحت برگزار شده و تنها یک روز بعد یعنی چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه، ساحلی‌بازان ایران از ساعت 19:30 در یک دیدار حساس به مصاف آمریکا خواهد رفت.

ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی در روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان، از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف ژاپن خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

شیوه برگزاری مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی، استراحت خواهند کرد اما تیم‌های قرار گرفته در رده سوم و چهارم هر گروه، در روز جمعه ۱۳ آبان برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

تیم‌های سوم هر گروه با تیم‌های چهارم در روز جمعه یک دیدار پلی‌آف برگزار خواهند کرد و برنده آن‌ها در روز پایانی مسابقات یعنی یک‌شنبه ۱۵ آبان برای کسب عنوان پنجم و ششمی به تقابل یکدیگر خواهند رفت. تیم‌های بازنده مرحله پلی‌آف نیز در یک دیدار برای تعیین رتبه هفتم و هشتمی جام بین قاره‌ای، در همان روز ۱۵ آبان به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی، روز شنبه ۱۴ آبان‌ماه از ساعت 18:15 و 19:30 مرحله نیمه‌نهایی را آغاز خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های فینالیست این دوره آغاز شود. دیدار رده‌بندی این دوره از رقابت‌های جام بین قاره ای روز یکشنبه 15 آبان از ساعت 18:15 و فینال جام بین قاره ای فوتبال ساحلی از ساعت 19:30 همان روز برگزار خواهد شد.

فوتبال ساحلی

پخش زنده جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

قرار است مراسم بهترین‌های سال جهان در این رشته که هر ساله توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی برگزار می‌شود، روز 13 آبان برگزار شود. رقابت‌های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی قرار است به صورت زنده توسط شبکه ورزش سیما و همچنین پلفترم‌های پخش آنلاین اینترنتی پوشش داده شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...