برنامه مرحله یک چهارم نهایی والیبال قهرمانی جهان مشخص شد + جدول

برنامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 مشخص شد.
کدخبر (65762) | 15 شهریور 1401 | ساعت 13:07
0 243
برنامه مرحله یک چهارم نهایی والیبال قهرمانی جهان مشخص شد + جدول
برنامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 مشخص شد.

به گزارش سرخ نیوز، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 که از روز شنبه 12 شهریور به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شده است، امشب (سه‌شنبه 15 شهریور) به پایان می‌رسد.

طبق جدول مسابقات والیبال قهرمانی جهان صعود تیم‌های لهستان، برزیل، آرژانتین، اسلوونی، ایتالیا، فرانسه، آمریکا و اوکراین به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شد.

مصاف تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل ساعت 23 و 30 دقیقه امروز (سه‌شنبه 15 شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 برگزار شد.

والیبال

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی

چهار‌شنبه 16 شهریور؛ سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانای اسلوونی ایتالیا 3– فرانسه 2 اسلوونی 3– اوکراین 1

پنج‌شنبه 17 شهریور؛ سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان   آرژانتین 1– برزیل 3 لهستان 3– آمریکا 2 نتایج مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان

در پایان مرحله یک چهارم نهایی از چهار تیم برتر جهان رونمایی شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات خود را روز شنبه 19 شهریور در سالن اسپودک آرنا شهر کاتوویتسه در کشور لهستان (میزبان مرحله مقدماتی) پیگیری خواهند کرد.

دیدارهای رده‌بندی و نهایی نیز روز یکشنبه 20 شهریورماه در همین شهر و سالن برگزار و تیم‌های اول تا سوم معرفی شدند و بدین ترتیب مرحله حذفی مسابقات جام جهانی والیبال 2022 نیز به پایان رسید.

 

جدول مرحله حذفی رقابت های والیبال قهرمانی جهان

جدول مرحله حذفی مسابقات جام جهانی والیبال 2022 بدین شرح می باشد؛ جدول مرحله حذفی رقابت های والیبال قهرمانی جهان

تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان در بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان و در غیاب روسیه پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها به دنبال چهارمین قهرمانی خود در جهان بودند که ایتالیا موفق به کسب این عنوان شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...