ماموریت ویژه برای آقا وحید/ امیری و احمدی دو مدافع چپ فصل آینده

اینطور به نظر می آید و اینگونه در گوشه و کنار می گویند که در فصل آینده، به احتمال زیاد از وحید امیری در پست دفاع چپ استفاده خواهد شد 
کدخبر (44354) | 25 خرداد 1401 | ساعت 14:18
1 89
ماموریت ویژه برای آقا وحید/ امیری و احمدی دو مدافع چپ فصل آینده
اینطور به نظر می آید و اینگونه در گوشه و کنار می گویند که در فصل آینده، به احتمال زیاد از وحید امیری در پست دفاع چپ استفاده خواهد شد 

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با قوت گرفتن احتمال جدایی سعید آقایی و علی شجاعی و منتفی شدن جذب زکی پور و مطرح نبودن نام مدافع چپ دیگری جز محمدمهدی احمدی که به تازگی جذب شده، این پرسش مطرح شده که تکلیف سمت چپ دفاعی پرسپولیس برای فصل آتی چه خواهد شد؟ آیا یحیی گل‌محمدی روی احمدی، دفاع چپ جوان نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید حساب ویژه باز کرده؟ پس نفر رقیب او در این پست چه کسی خواهد بود؟

حال آیا قرار است پرسپولیس فقط با همین یک مدافع چپ جوان و زیر ۲۳ سال مقابل حریفان قرار بگیرد؟ از آن مهمتر اینکه احمدی جوان تجربه کافی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم بزرگ و پرهواداری چون پرسپولیس دارد‌؟

در اینباره باید گفت ظاهرا وحید امیری با توجه به سابقه حضور در این پست گزینه نخست گل‌محمدی برای قرار گرفتن در سمت چپ خط دفاعی است. گل محمدی در حالیکه به دنبال جذب زکی‌پور بود پس از آگاهی از استوری‌های تند وی در گذشته و جو موجود، در نهایت از جذب این بازیکن منصرف شد و گزینه دیگری هم که مناسب باشد در کار نیست چرا که اساسا لیگ ما دفاع چپ خوب و مطمئن که در فاز دفاع خوب و قوی بوده و رونده و هجومی هم باشد کم دارد و اندک نفرات مطمئن نیز تحت قرارداد هستند.

ترافیک در پست وینگر چپ و راست و حضور وینگرهایی چون عالیشاه، پهلوان، سیامک نعمتی و ترابی و صادقی (اگر جذب شود) یکی از علل دیگر تغییر پست امیری می باشد. ناگفته نماند که وحید امیری در حال حاضر دوران نقاهت بعد از عمل را می گذراند و احتمالا با شروع فصل جدید در چند مسابقه نخست غایب خواهد بود.

نکته مهم اینکه در فصل گذشته، امیری در چند بازی برای پرسپولیس به عنوان مدافع چپ بازی کرد و اتفاقا در همان بازه، دراگان اسکوچیچ هم از وی در تیم ملی در پست دفاع چپ بازی گرفت و اتفاقا شاهد عملکرد مناسب و ارسال پاس گل زیبایی از او بودیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
یک سهمیه را به خود اختصاص خواهد داد /// منظورتون سهمیه بزرگسال هست یا سهمیه 7 خرید لیگ برتری؟؟؟
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...