برگزاری بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر!

به دلیل برخی مشکلات در زیر ساخت ورزشگاه آزادی احتمالا بازی دوستانه تیم ملی ایران و آنگولا هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
کدخبر (228337) | 19 شهریور 1402 | ساعت 08:39
0 186
برگزاری بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر!
به دلیل برخی مشکلات در زیر ساخت ورزشگاه آزادی احتمالا بازی دوستانه تیم ملی ایران و آنگولا هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، شرایط ورزشگاه آزادی و آماده نبودن سکوها و دیگر مشکلات زیرساختی که در حال حاضر این استادیوم دارد، کاری کرده تا چهار مسابقه این فصل لیگ برتر برای استقلال و پرسپولیس بدون حضور هواداران باشد که این اتفاق برای تیم ملی ایران هم خواهد افتاد. پرسپولیس در فصل جدید دو مسابقه مقابل آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن و استقلال دو دیدار برابر ملوان انزلی و استقلال خوزستان را بدون حضور تماشاگران‌شان انجام داده‌اند که این اتفاق احتمالا در بازی تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و آنگولا هم رخ بدهد. تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین مسابقه تدارکاتی خود در زمین تیم ملی بلغارستان به پیروزی یک بر صفر دست یافت، از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه هفته جاری در دومین دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم آنگولا خواهد رفت که گفته می‌شود این بازی هم مثل رقابت‌های باشگاهی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر است. هنوز اعلام رسمی درباره عدم حضور تماشاگران در دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل آنگولا انجام نشده، اما احتمالا این اتفاق می‌افتد و فردا در جلسه هماهنگی پیش از بازی، این موضوع رسانه‌ای خواهد شد. گفتنی است، فدراسیون فوتبال اعلام کرده تا شروع رقابت‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و نخستین بازی که در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران انجام خواهد شد، مشکل حضور هواداران در استادیوم برطرف می‌شود.   آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...