بلاتکلیفی تیم ملی امید/ فیفادی از دست رفت!

تیم ملی امید فیفا دی آبان را از دست خواهد داد، به این خاطر که بعد از رسمی شدن جدایی مهدی مهدوی کیا از تیم ملی امید هنوز سرمربی جدید مشخص نشده است.
کدخبر (82107) | 02 آبان 1401 | ساعت 06:42
0 97
بلاتکلیفی تیم ملی امید/ فیفادی از دست رفت!
تیم ملی امید فیفا دی آبان را از دست خواهد داد، به این خاطر که بعد از رسمی شدن جدایی مهدی مهدوی کیا از تیم ملی امید هنوز سرمربی جدید مشخص نشده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، بعد از اینکه به دلیل عدم حضور کامل بازیکنان در اردوی تیم ملی امید مهدی مهدوی کیا عزیمت تیم را به قونیه ترکیه برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی منتفی کرد، فراز فاطمی سرپرست این تیم پیشنهاد داد، از این پس اردوی تیم ملی امید در فیفا دی برگزار شود تا تیم ملی امید و باشگاه ها بر سر استفاده از بازیکنان وارد چالش نشوند، اما اکنون شاهد هستیم فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی امید تعلل به خرج می دهد و به همین خاطر تیم ملی امید فیفا دی آبان را از دست خواهد داد. اگر چه بازی های مقدماتی المپیک در سال آتی میلادی یعنی در سال 2023 برگزار می شود اما اگر قرار به استفاده از فیفا دی برای آماده سازی تیم ملی امید باشد، این تیم از هم اکنون باید تمرینات جدی خود را برای آماده سازی آغاز کند. به خصوص که تیم ملی امید دهه های متمادی است که از صعود به المپیک باز مانده است و یکی از دلایل اصلی عدم هماهنگی بازیکنان به خاطر مخالفت باشگاه ها با حضور آنها بر سر تمرینات تیم ملی امید است. قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم ملی امید تا پایان شهریور بود. پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال پیش تر گفته بود، فدراسیون فوتبال مایل است به همکاری خود با مهدی مهدوی کیا ادامه داد اما سرمربی تیم ملی امید در صفحه شخصی اش با عذرخواهی از خبرنگارانی که به او تماس گرفته اند، نوشت:« در حال حاضر هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارم» و این یعنی خداحافظ تیم ملی امید. به نظر می رسد اینروزها همه فکر و حواس فدراسیون فوتبال به تیم ملی است اما با این وجود باید به سایر تیم ها از جمله تیم ملی امید هم پرداخته شود؛ به خصوص تیم ملی امید که بازی های مقدماتی المپیک را پیش رو دارد. برگزاری بازی های جام جهانی و تعطیلی بازی های لیگ برتر هم فرصت خوبی بود که سرمربی جدید تیم ملی امید برای ساختن یک تیم شایسته و آزمایش از بازیکنان مد مد نظر اقدامات اولیه را به خوبی انجام دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...