به بهانه حضور فرازمینی در آمریکا؛ ستارگانی که راهی MLS شدند

لینول مسی سوپرستاره سابق باشگاه های بارسلونا و پاری سن ژرمن پس از اتمام قراردادش با تیم فرانسوی راهی MLS شد تا پیراهن تیم اینتر میامی را به تن کند.
کدخبر (195222) | 26 خرداد 1402 | ساعت 13:48
0 152
به بهانه حضور فرازمینی در آمریکا؛ ستارگانی که راهی MLS شدند
لینول مسی سوپرستاره سابق باشگاه های بارسلونا و پاری سن ژرمن پس از اتمام قراردادش با تیم فرانسوی راهی MLS شد تا پیراهن تیم اینتر میامی را به تن کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لیگ فوتبال آمریکا طی سالهای اخیر ستارگان فراوانی را به خدمت گرفته است که گل سرسبد آنها لیونل مسی بوده است. ستاره ای که برای پایان دادن به دوران پرافتخار فوتبالی اش راهی این لیگ شده است و به همین بهانه نگاهی خواهیم داشت به سایر بزرگانی که راهی این لیگ شدند. به بهانه حضور فرازمینی در آمریکا؛ ستارگانی که راهی MLS شدند کاکا: هافبک هجومی دوست داشتنی و محبوب سابق رئال مادرید و آث میلان پس از گذراندن یک دوره ناموفق در رئال و بازگشت یک ساله به میلان در سال 2014 راهی باشگاه اورلاندو سیتی شد و پس از یک سال حضور قرضی در سائوپائولو به دوران فوتبالش خاتمه داد. به بهانه حضور فرازمینی در آمریکا؛ ستارگانی که راهی MLS شدند دیوید بکهام: یکی از بزرگترین ستارگان فوتبال، دیوید بکهام هافبک فوق العاده منچستریونایتد و رئال مادرید در سال 2007 و پس از اتمام قراردادش با رئال راهی لس آنجلس گلکسی شد. البته بکهام دو سال به صورت قرضی در باشگاه میلان توپ زد و در سال 2012 هم برای اتمام دوران بازیگری اش به تیم پاری سن ژرمن پیوست. به بهانه حضور فرازمینی در آمریکا؛ ستارگانی که راهی MLS شدند وین رونی: برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد و تیم ملی انگلستان یک سال پس از ترک منچستر و توپ زدن در اورتون به لیگ آمریکا و دی سی یونایتد رفت و برای دو سال در این باشگاه توپ زد اما او هم همانند هم بازی سابقش دیوید بکهام ترجیح داد برای اتمام دوران بازیگری اش به اروپا بازگردد و به باشگاه دربی کانتی پیوست. به بهانه حضور فرازمینی در آمریکا؛ ستارگانی که راهی MLS شدند الساندرو نستا: مدافع مستحکم پرافتخار و محبوب سابق باشگاه های لاتزیو و میلان که در سال 2012 همراه با خیل عظیم نسل طلایی شیاطین شهر میلان را ترک کرد قاره آمریکا و باشگاه مونترال ایمپکت را به عنوان مقصد انتخاب کرد و پس از دوسال هم راهی چنایین در لیگ هندوستان شد. به بهانه حضور فرازمینی در آمریکا؛ ستارگانی که راهی MLS شدند آندره پیرلو: یکی از بزرگترین هافبک های تاریخ فوتبال ایتالیا پس از جدایی تلخ از میلان راهی یوونتوس شد و پس از چهارسال حضور در تورین برای ضبط سکانس آخرش در مستطیل سبز راهی نیویورک سیتی شد و پس از دو سال در آن سوی آنتلانتیک سیتی دوران فوتبالش را به اتمام رساند. به بهانه حضور فرازمینی در آمریکا؛ ستارگانی که راهی MLS شدند زلاتان ابراهیموویچ: ستاره سوئدی که تقریبا در تمام تیم های مطرح فوتبال اروپا بازی کرد پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد راهی لس آنجلس گلکسی شد و طی 56 بازی 59 گل برای این تیم زد و با آماری خارق العاده مجدد به سری آ بازگشت و با پیراهن میلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...