به نام استقلال به کام دیگران؛ استقلال پیشتاز صنعت مدرن نقل و انتقالات!

منتظر محمد کاپیتان تیم ملی امید عراق که به تازگی به استقلال پیوست به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شد.
کدخبر (220228) | 25 مرداد 1402 | ساعت 23:39
0 86
به نام استقلال به کام دیگران؛ استقلال پیشتاز صنعت مدرن نقل و انتقالات!
منتظر محمد کاپیتان تیم ملی امید عراق که به تازگی به استقلال پیوست به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم‌های ایرانی پس از چند سال مجددا رو به استخدام بازیکنان عراقی آورده‌اند. بازیکنانی که تقریبا از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در آشفته بازار نقل و انتقالات ایران و رقم‌های نجومی، قیمت مناسبی هم دارند.

استقلال هم که در خط هافبک دچار ضعف است برای تقویت این پست مهم، دست به جذب منتظر محمد کاپیتان تیم ملی امید عراق زد اما در اتفاقی نادر، این بازیکن فصل را در پیراهن تیم دیگری استارت خواهد زد.

بر اساس شایعات، این بازیکن بدون تایید فنی جواد نکونام با استقلال قرارداد امضا کرد و به همین دلیل توسط او رد شد اما طبق ادعای مدیران این تیم، قرارداد بازیکن عراقی به دلیل عدم رعایت سقف بودجه توسط باشگاه ثبت نشده برای فصل پیش رو او را به صورت قرضی به مس رفسنجان فرستادند.

این نخستین مرتبه‌ای نیست که استقلال با هزینه بالا، ستاره‌ای را به ایران می‌آورد و به دلایل متفاوت آن‌ها را به تیم‌های دیگر واگذار می‌کند.

در لیگ شانزدهم، سرور جپاروف، هافبک سرشناس ازبکستانی که به تیم علیرضا منصوریان اضافه شده بود، به علت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، به صورت قرضی راهی سپاهان اصفهان شد. فصل گذشته هم کاوه رضایی مهاجم اسبق همین تیم به علت خریدهای بی‌رویه مدیران باشگاه و پر شدن لیست، تیم راهی تراکتور شد و منتظر محمد هم به دیگر نفر اضافه شده به این لیست تبدیل شد.

به نام استقلال به کام دیگران / استقلال پیشتاز صنعت مدرن نقل و انتقالات

این شیوه مدرن و جدید نقل و انتقالات تنها در استقلال یافت می‌شود که بدون نظر سرمربی یا در نظر گرفتن موارد دیگر از جمله سقف بودجه و ظرفیت لیست تیم‌شان خرید می‌کنند و بعد از به وجود آمدن دردسر به دنبال راه حل آن می‌گردند و باید دید بالاخره سرنوشت تیم جواد نکونام در این فصل سخت بدون تقویت شدن در فصل نقل و انتقالات چه خواهد شد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...