بودجه 600 هزار یورویی و اتلاف وقت دو ماهه

حدود دو ماه از شروع مذاکرات پرسپولیس برای جذب کاسیانو گذشته و هنوز خبری از جذب این بازیکن نشده است.
کدخبر (50213) | 29 تیر 1401 | ساعت 08:08
0 83
بودجه 600 هزار یورویی و اتلاف وقت دو ماهه
حدود دو ماه از شروع مذاکرات پرسپولیس برای جذب کاسیانو گذشته و هنوز خبری از جذب این بازیکن نشده است.

به گزارش خبرنگار سرخ‌نیوز، حدود دو ماه پیش از شروع مذاکرات پرسپولیس برای جذب کاسیانو مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال خبر دادیم. در این مدت اخبار گوناگونی پیرامون جذب این بازیکن به گوش رسید که هیچ‌کدام عملی نشد و در حال حاضر نیز وی در پرتغال حضور دارد.

جذب کاسیانو برای پرسپولیس حدود 600 هزار یورو بدون در نظر گرفتن جوانب (از جمله تهیه منزل مسکونی، خودرو، هزینه‌های کارگزاران انتقال و ...) تمام خواهد شد که در این میان 300 هزار یورو سهم باشگاه ویزلا و و 300 هزار یورو سهم خود بازیکن خواهد بود.

در این میان، مبلغ رضایت‌نامه می‌بایست به صورت نقدی پرداخت شود و خود بازیکن نیز خواهان پیش پرداخت خواهد بود که این مبلغ بر اساس عرف مبلغی در حدود یک چهارم تا یک سوم کل مبلغ قرارداد سالانه بازیکن خواهد بود. به عبارتی پرسپولیس برای جذب کاسیانو مبلغی حدود 375 تا 400 هزار یورو به صورت نقدی هزینه خواهد کرد.

سوالی که از مدیران باشگاه و کادر فنی باید پرسید این است که آیا با این مبلغ نمی‌توان گزینه دیگری جذب کرد؟ آیا با تعهد 600 هزار و نقدینگی 400 هزار یورویی مهاجم دیگری در حد و اندازه این بازیکن در مارکت جهانی موجود نیست که این انتقال حدود دو ماه زمان برده و به سرانجام نرسیده؟

آقایان! هواداران را خسته کرده‌اید، این تیم نیاز به مهاجم دارد و جذب آن غیرممکن نیست، به خصوص وقتی پای 400 هزار یورو پول نقد در میان باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...