اتهام بی سابقه مایلی‌کهن به قلعه‌نویی درباره ثروتش!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص شرایط تیم فوتبال امید بیانیه‌ای را منتشر کرد.
کدخبر (192514) | 20 خرداد 1402 | ساعت 12:11
0 131
اتهام بی سابقه مایلی‌کهن به قلعه‌نویی درباره ثروتش!
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص شرایط تیم فوتبال امید بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش سرخ نیوز، محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال ایران یکی از منتقدان وضعیت فعلی تیم امید ایران است و معتقد است که محرم نوید کیا شایسته نیمکت تیم ملی امید بوده است او در این مورد نوشت: «بسمه تعالی، تا زنده‌ام، با گروهبان قندلی و مافیای پیرامون او مبارزه خواهم کرد. ملت شریف، دوست داشتنی ونجیب ایران. این روزها در پی انتخاب فردی به نام گروهبان قندلی که عنوان ژنرال مافیا درونی و بیرونی را برازنده خود می‌داند مانع از آن شد که یکی از نجیب‌ترین، با برنامه‌ترین وعالم‌ترین وصادق‌ترین مربی جوان تمامی ادوار فوتبال ایران یعنی جناب آقای محرم نویدکیا نتواند بر روی نیمکت وزین تیم امید کشورمان بنشیند، (با همکاری نبی چاخان) و عجبا که به راحتی توانسته بر سر بزرگانی همچون حاج محمود خسروی وفا شیره مالیده تا فردی را که هیچ کارنامه مثبتی در دوران سرمربیگری خود نداشته صرفا به دلیل فرمانبری محض از گروهبان قند علی به عنوان سرمربی تیم امید به جامعه فوتبال معرفی نماید.

در ادامه این بیانه آمده است: براستی وقتی عزیزانی چون نویدکیا با آن کارنامه درخشان در دو دوره لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان و با کمترین هزینه یا وحید هاشمیان نازنین با وقار دوستداشتنی که مدت‌ها به عنوان کمک مربی تیم ملی بزرگسالان بدون کوچکترین حاشیه‌سازی با نجابت هر چه تمام‌تر در خدمت فوتبال کشورمان بود و یا ابراهیم صادقی عزیز، مهربان، با بیشترین علم و دانش و آگاهی تجربی و علمی حضور دارند باید این نیمکت گران‌بهای تیم امید به فردی برسد که در عرصه مربیگری نا‌موفق‌ترین وکم سابقه‌ترین است. آخرین باری که بر روی نیمکت نفت مسجدسلیمان این تیم محبوب و دوست داشتنی بوده آن را به لیگ دسته یک سوق داده است آن‌هم با دریافت پانصد میلیون تومان در ابتدا کار و رها کردن آن تیم بعد از دریافت این مبلغ ناقابل. تنها برای شش مسابقه که ما حصل آن دو شکست در چهار مسابقه بود. آیا اگر به ابراهیم چرخی این مقدار پول را می‌دادیم حداقل این‌قدر معرفت داشت که تا آخر به تعهداتش عمل نماید و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را به امان خدا رها نکند.

مردم شریف ونجیب ودوست داشتنی ایران، بدانید تا زمانی که خون در رگ‌هایم جاری است و نفس می‌کشم صدای حق طلبی و حق خواهی‌ام را به پهنای ایران عزیز و دوست داشتنی یعنی وطنم به بلندای ۱٬۶۴۸٬۱۹۶ کیلومتر مربع طنین‌انداز خواهم کرد و در آینده بازهم خواهم گفت که چگونه گروهبان قندلی که هنوز هم تفاوت بین کل یوم و کل هم را نمی‌داند چندین هکتار زمین درکردان کرج توسط رئیس هیات مدیره وقت استقلال دریافت کرد و بعد‌ها با فروش آن به ثروتی غیر قابل تصور دست یافت تا اینگونه خود را پدر خوانده فوتبال درهمه عرصه‌ها بداند اما به خداوندی خدا سوگند تا زمانی که خون در رگ‌هایم جاری است با این گونه افراد فاسد وخود بزرگ بین مبارزه خواهم کرد و از بادی گاردها (علی) ولمپن‌های پیرامونی‌اش نمی‌هراسم چرا که دینم به من آموخته هیچ دستی بالاتر از دست خداوند نیست و عزت و ذلت دست اوست ولاغیر، محمد مایلی‌کهن بنده رو سیاه خدا»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...