بیانی: سرتر از استقلال بودیم/ دقیقه 90 به ما اعلام شد بازی تماشاگر دارد

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم.
کدخبر (13531) | 28 آبان 1400 | ساعت 17:32
0 77
بیانی: سرتر از استقلال بودیم/ دقیقه 90 به ما اعلام شد بازی تماشاگر دارد
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم.

به گزارش سرخ نیوز، شاهرخ بیانی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال بازی کردند، استقلال تیم قابل احترامی است. مردم خوب و هواداران ما دیدند که نساجی چقدر خوب بازی کرد. یک هفته زمین صاف و هموار در اختیار برای تمرین داشتیم اما در گذشته مشکلات زمین تمرین داشتیم و بازیکنان ما دل و رمق بازی را نداشتند. استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم. دو سه موقعیت صدرصد را نتوانستیم گل کنیم و امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد.

وی افزود: خیلی خوب مقابل استقلال بازی کردیم، تیم ما زیر نظر ساکت الهامی سرمربی تیم شبانه روز تلاش می کند و هر روز بهتر از روز گذشته هستیم.

مربی نساجی در مورد حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه اظهار داشت: دقیقه 90 به ما گفته شد که بازی تماشاگر دارد زیرا اکثر هواداران ما اهل قائمشهر هستند و این خوب نیست که ساعت 12 ظهر امروز به ما گفته شد بازی تماشاگر دارد. دیشب هم پیگیر بودیم گفتند بازی بدون تماشاگر خواهد بود. خوشحالم که حس و حال فوتبال با حضور تماشاگران برگشت و بازی قشنگ تر شد اما کاش هواداران نساجی هم می آمدند و بازی تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا می کردند.

به گزارش فارس، در ابتدای نشست نیز مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه ای نساجی گفت: دیروز خواستار رسیدگی به زمین ورزشگاه شهید وطنی شدیم و خوشحالیم که استاندار صدای ما را شنید و قول دادند که این مساله پیگیری شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...