بیرانوند فصل بعد در چه تیمی توپ می زند؟

بیرانوند یکسال دیگر با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد و طبق توافق قبلی در صورتی که بواویشتا یک میلیون یورو بپردازد می تواند انتقال این دروازه بان را دائمی کند.
کدخبر (35850) | 05 اردیبهشت 1401 | ساعت 15:23
0 100
بیرانوند فصل بعد در چه تیمی توپ می زند؟
بیرانوند یکسال دیگر با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد و طبق توافق قبلی در صورتی که بواویشتا یک میلیون یورو بپردازد می تواند انتقال این دروازه بان را دائمی کند.

به گزارش سرخ نیوز، قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک ۳ ساله بود که تنها یکسال از آن باقی مانده است. بیرانوند، پیش از آغاز فصل جاری با قراردادی قرضی و با رضایتنامه ۵۰۰ هزاردلاری به بواویشتای پرتغال پیوست؛ در توافق نامه بین دو باشگاه بواویشتا و آنتورپ قید شده که چنانچه باشگاه پرتغالی تمایل به ادامه حضور دروازه بان ایرانی در این تیم داشته باشد باید برای فصل آتی نیز مبلغ یک میلیون یورو پرداخت کنند. این در حالی است که باشگاه بواویشتا در شرایط فعلی با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کند؛ نه تنها بواویشتا بلکه اغلب باشگاه های اروپایی درگیر مسائل مالی هستند و بواویشتا نیز ۳ ماه است که حقوق بیرانوند و هم بازی های او را پرداخت نکرده است. طبیعی است در چنین شرایطی پرداخت رضایتنامه یک میلیون یورویی برای انتقال دائمی بیرانوند به بواویشتا برای این باشگاه پرتغالی مبلغ زیادی است و از این رو این انجام انتقال بعید به نظر می رسد. از آنجایی که علیرضا بیرانوند تحت قرارداد آنتورپ است باید به این تیم بازگردد؛ حال باید دید باشگاه بلژیکی تمایلی به حفظ بیرانوند دارد یا قصد دارد این دروازه بان را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستد. از سویی باید منتظر تصمیم نهایی باشگاه آنتورپ ماند تا مشخص شود چه مبلغی برای رضایتنامه بیرانوند در نظر می گیرند و آیا پرسپولیس توان پرداخت چنین هزینه ای را خواهد داشت یا خیر. بنابراین خبرهای منتشر شده مبنی بر وجود بند آزادسازی ۸۰۰ هزاریورویی در قرارداد بیرانوند با باشگاه آنتورپ صحت ندارد و احتمالا باشگاه بلژیکی با پرداخت هزینه کمتری هم حاضر به صدور رضایتنامه بیرانوند خواهد شد چرا که در غیراین صورت باید قرارداد ۹۰۰ هزاریورویی دروازه بان تیم ملی ایران را پرداخت کنند. با انتقال بیرانوند به یک تیم دیگر، آنتورپ می تواند هم بخشی از قرارداد این دروازه بان را پرداخت نکند و هم مبلغی برای صدور رضایتنامه او از تیم مقصد دریافت کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...