تاثیر عجیب کیم کارداشیان ؛ جستجوهای رم در گوگل فضایی شد !

پوشیدن لباس تیم فوتبال رم توسط کیم کارداشیان، واکنش گسترده کاربران مجازی را در پی داشت.
کدخبر (135747) | 13 بهمن 1401 | ساعت 16:14
0 94
تاثیر عجیب کیم کارداشیان ؛ جستجوهای رم در گوگل فضایی شد !
پوشیدن لباس تیم فوتبال رم توسط کیم کارداشیان، واکنش گسترده کاربران مجازی را در پی داشت.

به گزارش سرخ نیوز، کیم کارداشیان، ستاره بزرگ شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی، این هفته در حالی که در خیابانی در لس‌آنجلس قدم می‌زد، پیراهن بلند باشگاه رم را پوشیده بود تا دنیای فوتبال را اینگونه متوجه خود کند. پیراهن زیبای قرمز و نارنجی رم مربوط به فصل 1997/1998 بود که توسط اسطوره‌هایی مانند کافو و فرانچسکو توتی پوشیده شده و البته به شکلی عجیب، کارداشیان توانسته است این کیت فوق‌العاده کمیاب را بدست آورد.

اما با دیدن این عکس هواداران فوتبال کاملاً از کیم کارداشیان عصبانی شده‌اند؛ به طوری که جستجوهای گوگل برای باشگاه آ.اس رم به شدت افزایش یافت. بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده توسط CasinoBonusCA.com، جستجوهای گوگل برای "AS Roma" تنها در هفت روز گذشته 2894 درصد بالاتر از حجم میانگین، افزایش یافته است. این افزایش حدود 2.3 میلیون جستجو در طول دو روز است.

تاثیر عجیب کیم کارداشیان ؛ جستجوهای رم در گوگل فضایی شد !

واکنش منفی هواداران رم

این عکس واکنش مناسبی میان طرفداران فوتبال به خصوص طرفداران رم نداشت. بسیاری اعتقاد داشتند که کیم کارداشیان با پوشیدن این پیراهن قدیمی، تمام خاطرات و نوستالژی‌ها و قدمت این باشگاه پرطرفدار ایتالیایی را زیر سوال برده است. حتی زمانی که حساب رسمی باشگاه در توییتر این عکس را به اشتراک گذاشت، هواداران برای گفتن نظر خود به بخش نظرات هجوم آوردند. عده‌ای از آنها از اینکه طرفدار سرشناسی مانند کیم کارداشیان پیدا کرده‌اند، خوشحال بودند و عده دیگری این کار را توهین به باشگاه خود می‌دانستند.

کیم کارداشیان و لباس های فوتبال ؛ این بار اول نیست

البته پوشیدن پیراهن‌های فوتبال برای افراد مشهور، به خصوص کیم کارداشیان موضوع جدیدی نیست. این مدل معروف حتی یک بار هم پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را به تن داشت.

جای تعجب ندارد رم به‌عنوان یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان طرفداران مشهوری داشته باشد. لوچیانو پاواروتی، اسطوره اپرای ایتالیایی که میراث فوتبالش شامل نسون دورما موسیقی متن غیررسمی جام جهانی 1990 ایتالیا است، از طرفداران ایل لوپی است. همچنین ویل اسمیت بازیگر هالیوود. ستاره مردان سیاه پوش، روز استقلال و جوخه انتحار، وفاداری خود را به رم تایید کرد. اسمیت در حالی که در سال 2016 برای تبلیغ فیلم جوخه انتحار در رم بود گفت:

"آیا من طرفدار رم هستم؟ کاملاً! این یک راز بود اما شما راز من را فاش کردید."

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...