تارتار: چند مصدوم داشتیم اما 5 گل زدیم/ مهاجری: چیزی جز عذرخواهی نداریم

مهدی تارتار و رضا مهاجری،‌ سرمربیان ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان پس از دیدار این دو تیم به تشریح وضعیت تیم‌های‌شان پرداختند.
کدخبر (84428) | 06 آبان 1401 | ساعت 20:00
0 118
تارتار: چند مصدوم داشتیم اما 5 گل زدیم/ مهاجری: چیزی جز عذرخواهی نداریم
مهدی تارتار و رضا مهاجری،‌ سرمربیان ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان پس از دیدار این دو تیم به تشریح وضعیت تیم‌های‌شان پرداختند.

به گزارش سرخ نیوز، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی ذوب آهن با نفت مسجدسلیمان در خصوص این دیدار گفت: جا دارد به دو تیم خسته نباشید بگویم. دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. فوتبالی که نفت بازی می‌کند تاوان دارد. آنها تیمی هستند که از عقب زمین بازی‌سازی کرده و باز بازی می‌کنند. شاگردان مهاجری می‌خواهند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند، ولی گاهی اوقات دچار مشکل می‌شوند. مسجدسلیمان در ابتدای فصل نتایج خوبی گرفته بود و در این هفته‌ها دچار مشکل شده است. برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. تارتار ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، خیلی زود هم به گل رسیدیم و اگر پنالتی‌مان گل می‌شد زودتر به گل دوم می‌رسیدیم. در نیمه اول گلی که دریافت کردیم کار‌مان را سخت کرد و تغییراتی که در نیمه دوم داشتیم، مثمرثمر واقع شد و خدا را شکر بعد از هفته‌ها موفق شدیم یک بازی پرگل داشته باشیم. خط حمله تیم‌مان، ما را به آینده کاری‌مان امیدوار کرد، چون خیلی وقت بود که گل نمی‌زدند. امروز هم در حمله خوب بودیم و هم در دفاع. این نتیجه حق ما بود. مهدی تارتار مهدی تارتار در پایان افزود: بازی‌ها پرفشار است و ما به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتیم به تعدادی از بازیکنان‌مان فشار زیادی آمده است. از ابتدای فصل 13 بازیکن ما فشار زیادی را تحمل کرده‌اند. امروز هم برخی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت نداشتیم، ولی آنقدر تیم خوبی داریم که نگران نیستیم. جوان‌های خوبی داریم و مصدومیت‌ها باعث نگرانی نیست.


رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه تمریناتی که انجام داده بودیم و شرایطی که داشتیم، فکر نمی‌کردیم بازیکنان اینقدر بی‌تفاوت و بی‌مسؤولیت بازی کنند که دقیقه یک به این راحتی گل بخوریم، ذوب‌آهن تحت فشار به ما گل نزد و خودمان شرایط را مهیا کردیم.

وی افزود: نمی‌دانم چه بگویم، فیلم‌های تمرین را داریم، راه‌های رسیدن ذوب‌آهن به گل را کار کردیم، راه‌های گلزنی را کار کردیم؛ برای اولین‌بار می‌گویم که حس مسؤولیت‌پذیری بازیکنان خیلی ضعیف بود، باید فکر اساسی کنیم.

رضا مهاجری

مهاجری خاطرنشان کرد: اعتبار و آبروی ما با خروجی همخوانی ندارد، در زمان مالکیت توپ خوب هستیم اما وقتی توپ را از دست می‌دهیم، می‌ایستیم، نمی‌شود هربازی چند گل بخوریم، هوادار و همه حق دارند، نبود بازیکن و سرماخوردگی نیز دخیل است، نریمان‌جهان و رنجبری را به زور به زمین فرستادیم و دست ما خالی بود.

وی ادامه داد: ذهن بازیکن در زمین نیست، دقیقه یک گل می‌خوریم و ۲ پنالتی می‌دهیم، مسؤولیت‌پذیری لازم را نداریم، ۲ هفته پیش به بازیکنان گفتم، هرکسی نمی‌تواند، برود، با باشگاه صحبت می‌کنم حق و حقوق را تا نیم‌فصل بدهد اما اگر می‌مانید باشرف بازی کنید.

مهاجری در پایان گفت: داشتیم برمی‌گشتیم، بازی با تراکتور و مس بهتر بودیم اما امروز انگار آب سردی روی ما ریختند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...