تایسون فیوری و ضربه نهایی به مبارزه احتمالی با آنتونی جاشوا !

تایسون فیوری در مصاحبه با SportBible اذعان کرد که هیچ انگیزه ای برای رویارویی با آنتونی جاشوا ندارد.
کدخبر (143252) | 28 بهمن 1401 | ساعت 10:09
0 466
تایسون فیوری و ضربه نهایی به مبارزه احتمالی با آنتونی جاشوا !
تایسون فیوری در مصاحبه با SportBible اذعان کرد که هیچ انگیزه ای برای رویارویی با آنتونی جاشوا ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، مدت هاست که هواداران منتظر مبارزه قهرمان دسته سنگین وزن WBC تایسون فیوری و قهرمان چند باره و سابق، آنتونی جاشوا هستند. این دو بهترین مبارزان دسته سنگین وزن انگلیس هستند و بسیاری از هواداران برای تماشای مبارزه بین این دو قهرمان سنگین وزن لحظه شماری می کنند. با این حال برخلاف تلاش های متعدد برای برگزاری این مبارزه، احتمال وقوع این اتفاق بسیار پایین است. در سال 2022، بعد از باخت جاشوا مقابل الکساندر اوسیک برای دومین بار، درگیری های زیادی بین آن ها شکل گرفت. سال گذشته فیوری به آنتونی جاشوا پیشنهاد مبارزه داد اما بعد از درگیری هایی که بین آن ها به وجود آمد، فیوری این تصمیم را پس گرفت. جیپسی کینگ به جای جاشوا با درک چیسورا مبارزه کرد و در نهایت با بردی شگفت انگیز عنوان قهرمانی خود را حفظ کرد. اکنون به نظر می رسد فیوری دیگر تصمیمی برای مبارزه با هم شهری خود ندارد و ضربه نهایی را به این مبارزه احتمالی وارد کرد.

تایسون فیوری احتمال مبارزه با آنتونی جاشوا را رد می کند

تایسون فیوری در مصاحبه با SportBible اذعان کرد که هیچ انگیزه ای برای رویارویی با جاشوا ندارد. او اظهار کرد که آنتونی جاشوا برای او مرده است و بعد از اتفاقات سال پیش، هیچ پیشنهادی را از طرف او قبول نخواهد کرد. او گفته:
«من حتی به دیدن او نخواهم رفت. هیچ اشتیاقی برای مبارزه با او ندارم. صفر مطلق! او برای من مرده است. من دیگر هیچ ارتباطی با او نخواهم داشت. همه چیز بین ما تمام شده»
به نظر می رسد تصمیم قهرمان WBC برای مبارزه با آنتونی جاشوا بعد از اتفاقات اخیر، هیچ تغییری نکرده است. همچنین او مشکلات بزرگ تری در پیش دارد و در عرض چند ماه آینده باید از قهرمانی خود در برابر الکساندر اوسیک دفاع کند. برخلاف این ماجرا، یک راه وجود دارد که جاشوا بتواند با فیوری مبارزه کند.

تایسون فیوری و ضربه نهایی به مبارزه احتمالی با آنتونی جاشوا !انصراف الکساندر اوسیک و یک احتمال جذاب برای مبارزه فیوری و جاشوا

یکی از اعضای TalkSport (مایکل بنسون) آشکار کرد که مبارزه فیوری و اوسیک برای 29 آوریل (9 اردیبهشت) برنامه ریزی شده است. با این حال، فیوری حتما در این تاریخ مبارزه می کند حتی اگر اوسیک اوکراینی در این مبارزه شرکت نکند. اگر به هر دلیلی، اوسیک نتواند در این تاریخ با فیوری مبارزه کند، فیوری حریف دیگری را انتخاب خواهد کرد. علاوه بر این، مدیر برنامه های جاشوا ادی هرن نیز اعلام کرده که اگر اوسیک نتواند با فیوری مبارزه کند، آنتونی جاشوا می تواند به عنوان جایگزین او انتخاب شود. مبارز دیگری که پایش به این ماجرا باز شده، دنتای ویلدر است که می‌تواند برای بار چهارم با فیوری مبارزه کند. با این حال، با در نظر گرفتن فعالیت اوسیک در فضای مجازی که مرتبا تایسون فیوری را به تمسخر گرفته و اعتبار او را زیر سوال می‌برد، می‌تواند برای برگزاری این مبارزه کافی باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...