تایید شرطبندی در فوتبال ایران / پای عضو هیأت رئیسه فدراسیون در میان است؟

موضع‌گیری‌های تند مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی وارد فاز جدیدی شد.
کدخبر (129055) | 30 دی 1401 | ساعت 14:17
0 76
تایید شرطبندی در فوتبال ایران / پای عضو هیأت رئیسه فدراسیون در میان است؟
موضع‌گیری‌های تند مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال شهرخودرو که سابقه حضور در آسیا را هم با خود یدک می‌کشید پس سقوط به لیگ دسته اول به مجموعه‌ای واگذار و نام «امید وحدت» بر آن گذاشته شد. این تیم اما هرچه بیشتر در مسابقات شرکت می‌کرد بیشتر گل می‌خورد تا جایی که در برخی مسابقات تا 11 گل هم از حریفش دریافت کرد و در نهایت با 43 گل خورده در 8 بازی از مسابقات کنار رفت. همان موقع شائبه شرط‌بندی مالکان تیم قوت گرفت، چیزی که هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حالا در گفت‌وگویی آن را تایید می‌کند.

او در خصوص احتمال خرید امتیاز تیم دسته اولی برای مشهد که این روزها از سوی احسان اصولی وعده داده شده، می‌گوید:

 اگر قرار باشد همان روند ادامه داشته باشد، مثل همان قبلی ها می شود. باید ریل گذاری بشود. دو تیم را بدون هماهنگی با اداره کل واگذار کردند و دیدید با مسائلی مثل شرط بندی چه افتضاحی به بار آمد.

جواهری در پاسخ به این سوال که آیا شرط‌بندی مسجل شده یا نه؟ می‌گوید: 

تا جایی که ما پیگیری کردیم و خبر داریم، یک تیم نمی تواند در همه مسابقات ۱۰ - ۱۱ گل بخورد. تیم دسته سومی برابر تیم ملی هم ۱۱ گل نمی خورد. تیم، درست اداره نشد. وقتی متوجه شدم و خریدار و فروشنده را با حضور هیات نظارتی خواستم، دیدم حداقل چارچوب‌ها در واگذاری تیم رعایت نشده است. پیگیر هستیم فوتبال استان سر و سامانی بگیرد.

روز گذشته بود که با انتشار فایلی صوتی از احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیأت فوتبال مشهد، اختلافات گسترده او و مدیرکل ورزش استان خراسان رضوی علنی شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...