تبعات جنجال در دربی 101/ ساپینتو 4 ماه محروم شد

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو به دلیل تخلفاتش در دربی 101 چهار ماه محروم شد.
کدخبر (189371) | 13 خرداد 1402 | ساعت 15:34
0 61
تبعات جنجال در دربی 101/ ساپینتو 4 ماه محروم شد
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو به دلیل تخلفاتش در دربی 101 چهار ماه محروم شد.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از جنجال‌های ریکاردو ساپینتو در دربی 101، قابل پیش بینی بود که سرمربی تیم فوتبال استقلال با محرومیت سنگین مواجه شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز (شنبه 13 خرداد 1402) با صدور اطلاعیه‌ای از محرومیت چهار ماهه مربی استقلال خبر داد. در بخشی از حکم کمیته انضباطی آمده:

 ریکاردو ساپینتو به چهار ماه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی از ابتدای فصل و پرداخت جریمه نقدی معادل ریالی ۱۰ درصد از اصل مبلغ قرارداد تنظیمی با باشگاه استقلال تهران در فصل ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ ثبت شده در سازمان لیگ به نرخ رسمی اعلامی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمان اجرای حکم محکوم می‌گردد. ضمناً باشگاه استقلال در صورت عدم کسب و پرداخت جریمه مذکور در صورت قطعیت از محل مطالبات محکوم علیه نسبت به پرداخت دارای مسئولیت تضامنی خواهد بود. رای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نظر کمیته استیناف است.
به نظر می‌رسد این محرومیت پایانی بر دوران حضور پرحاشیه ریکاردو ساپینتو در فوتبال ایران باشد. این مربی پرتغالی در دوران حضور خود در استقلال موفق به کسب نتایج خوبی با این تیم شد با این حال در تمام حضور وی در ایران حواشی داخل و خارج از زمین همواره پررنگ بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...