تراکتور ضربان نقل و انتقالات را بالا برد

تراکتور با جذب سه پرسپولیسی که سابقه قهرمانی های زیادی با این باشگاه در سالهای اخیر داشته اند تا این زمان جذاب ترین خط دفاعی لیگ برتر را ساخته است.
کدخبر (199217) | 04 تیر 1402 | ساعت 08:35
0 126
تراکتور ضربان نقل و انتقالات را بالا برد
تراکتور با جذب سه پرسپولیسی که سابقه قهرمانی های زیادی با این باشگاه در سالهای اخیر داشته اند تا این زمان جذاب ترین خط دفاعی لیگ برتر را ساخته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، علاوه بر حسین پورحمیدی که یکی از موفق ترین بازیکنان فصل گذشته بود سه عنصر خط دفاعی موفق پرسپولیس در سالهای اخیر به تراکتور پیوستند تا توجه از سوی سه تیم سرخ و آبی و زرد به سمت تبریز و تراکتور جلب شود. شجاع خلیل زاده که گفته می شد ممکن است به پرسپولیس بازگردد سه بار با پرسپولیس قهرمانی در لیگ ایران را تجربه کرده آنهم در سالهایی که این تیم صاحب مستحکم ترین خطوط دفاعی لیگ برتر بود. این مدافع 34 ساله که سه فصل گذشته را در فوتبال قطر حضور داشت یکبار هم در لیگ چهاردهم طعم قهرمانی را در سپاهان چشیده بود. او یکبار با پرسپولیس و در سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان هم رسید و نایب قهرمانی را تجربه کرد. تراکتور ضربان نقل و انتقالات را بالا برد اما جالب است که مهدی شیری و سعید آقایی دو بازیکن سابق پرسپولیس نیز هرکدام قهرمانی در لیگ برتر و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده اند. در سال 2020 این دو بازیکن در فینال حضور داشتند اما پرسپولیس بازهم در فینال شکست خورد و به مقام دوم رسید. با این وجود آقایی که یک نایب قهرمانی در لیگ برتر را نیز در لیگ هجدهم با سپاهان تجربه کرده بود در لیگ بیستم با پرسپولیس طعم قهرمانی را چشید. او سال گذشته را در فولاد خوزستان سپری کرد. مهدی شیری که مثل سعید آقایی بعد از جدایی از پرسپولیس راهی فولاد شد سومین خرید بخش دفاعی تراکتور از پرسپولیس است. مهدی شیری سه بار با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و یک بار هم جام حذفی را با این تیم بالای سر برده است. تراکتور ضربان نقل و انتقالات را بالا برد به نظر می رسد تراکتور با این سه خرید در بخش دفاعی و جذب حسین پورحمیدی تا الان موفق ترین تیم نقل و انتقالات بوده است و باید از هم اکنون منتظر یک تراکتور متفاوت نسبت به آنچه در سالهای اخیر دیده ایم باشیم. آنها با پاکو خمز اسپانیایی فصل گذشته عملکرد نسبتا خوبی داشتند و به نظر امسال با این مربی و ستاره هایی که به خدمت می گیرند برای قهرمانی دورخیز کرده اند. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده دیگر رقبا در میدان نقل و انتقالات چه کنش و واکنشی خواهند داشت و آیا می توانند موازنه را در برابر تراکتور تغییر دهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...