تروما به سراغ کانر مک گرگور آمد

عواقب تصادف عجیب کانر مک گرگور چهره جنجالی دنیای UFC هنوز ادامه دارد.
کدخبر (141839) | 24 بهمن 1401 | ساعت 20:30
0 208
تروما به سراغ کانر مک گرگور آمد
عواقب تصادف عجیب کانر مک گرگور چهره جنجالی دنیای UFC هنوز ادامه دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور اعتراف کرده است پس از تصادف ماه گذشته حین انجام دوچرخه‌سواری، دچار تروما شده است. این مبارز 34 ساله هنگام دوچرخه سواری در حومه ایرلند به طور غیرمنتظره‌ای توسط یک راننده زیر گرفته شد. قهرمان سابق دو دسته وزنی مسابقات UFC پس از تصادف فیلمی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هم او و هم راننده از تصادف رخ داده مات و مبهوت هستند.

طی چند روز گذشته مک گرگور با انتشار تصویری از خود در حال انجام حجامت بر روی شانه راستش، وضعیت خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است. او که پس از این تصادف در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که شرایط خوبی دارد و از این تصادف جان سالم به در برده، حالا به نظر می‌رسد آنچنان شرایط خوبی ندارد و در شوک آن اتفاق قرار دارد.

تروما به سراغ کانر مک گرگور آمد

او با انتشار عکس حجامت خود نوشته:

ماشین با سرعت تمام از روی من رد شد. احساس خوبی دارم اما حس تروما در من وجود دارد. از کمک ماساژور و دوست قدیمی‌ام، دکتر واسیل بریا، قدردانی می‌کنم. خدا به همه کسانی که در ترکیه و سوریه هستند صبر بدهد! مادر طبیعت لطفا جسم ما را راحت بگذار. خدایا می‌خواهم روح ما را آسوده بگردانی!

تصادف کانر مک گرگور چگونه رخ داد؟

تصادف مک گرگور در حالی رخ داد که به گفته راننده تابش نور خورشید مانع دید مناسب وی شده بود. پس از این اتفاق راننده از مبارز ایرلندی عذرخواهی کرد. این در حالی بود که مک گرگور از اتفاقات صحنه تصادف فیلم گرفته و به راننده گفت:

خیلی خوب رفیق، نگران نباش. ممکن بود در این حادثه می‌مردم. یا عیسی مسیح! من از این حادثه جان سالم به در بردم.

تروما به سراغ کانر مک گرگور آمد

پس از آن مک گرگور در راه بازگشت به خانه ویدیویی دیگر ضبط کرده و در آن می‌گوید:

من اینجا با میک هستم... میک با ماشینش به من زد. ما دوچرخه را در عقب ماشین گذاشتیم، خدا به ما رحم کرد و خدا را شکر ما هنوز اینجا هستیم. این تمام چیزی است که اهمیت دارد.

به نظر می‌رسد مک گرگور قبل از بازگشت خود به UFC و تقابل با مایکل چندلر، از مصدومیت جدی رهایی یافته است. این دو مبارز در اواخر سال جاری به مصاف یکدیگر می‌روند که البته تاریخ یا مکان آن هنوز اعلام نشده است. کانر مک گرگور از زمانی که در ژوئیه 2021 در برابر داستین پویریر دچار شکستگی پا شد، از رینگ هشت ضلعی MMA دور بوده است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...