ترکیبی که جواب داد ؛ این دو نفر خنده را روی لب یحیی آوردند

زوج گولسیانی و علی نعمتی برای اولین بار در فصل جاری کنار یکدیگر در قلب دفاع بازی کردند.
کدخبر (161004) | 13 فروردین 1402 | ساعت 11:47
0 87
ترکیبی که جواب داد ؛ این دو نفر خنده را روی لب یحیی آوردند
زوج گولسیانی و علی نعمتی برای اولین بار در فصل جاری کنار یکدیگر در قلب دفاع بازی کردند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، علی نعمتی یکی از خوب های پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بود. این مدافع بی‌حاشیه به دنبال مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا شاهد تشکیل یک زوج جدید در قلب دفاع پرسپولیس باشیم؛ زوجی با نقش آفرینی گولسیانی و نعمتی. ترکیبی که انتخاب آن با موفقیت همراه بود و بعد از دو هفته به بسته ماندن دروازه کمک کرد.

فرشاد فرجی در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان، زوج علی نعمتی بود. نعمتی گرچه که با بازی در این پست بیگانه نیست اما در فصل جاری مدافع چپ پرسپولیس بوده است و قرار بود در این پست مورد استفاده قرار بگیرد. برخی اتفاقات باعث شد که او تغییر پست دهد و در حال حاضر در نقش مدافع میانی بازی کند.

ترکیبی که جواب داد ؛ این دو نفر خنده را روی لب یحیی آوردند

به واقع نعمتی در این فصل حکم آچار فرانسه را برای سرخپوشان پایتخت داشته است. او در ابتدای فصل جاری، جای وحید امیری را در سمت چپ دفاعی مصدوم را پر کرد و حال نیز به آخرین نقطه زمین نقل مکان کرده تا جانشین پورعلی‌گنجی مصدوم باشد. او مقابل مس رفسنجان نمایش خوبی را به نمایش گذاشت و با آمادگی بالا و حضور به موقع در صحنه ها اجازه نداد مهاجمان با انگیزه حریف دروازه پرسپولیس را باز کنند.

نعمتی در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان هم پس از ورودش به زمین عملکرد خوبی داشت و توانست رضایت گل‌محمدی را جلب کند تا در شروع مجدد لیگ پس از تعطیلات فیفادی، یکی از ۱۱ مرد منتخب تیمش باشد. به نظر می‌رسد او تا زمان بهبودی پورعلی گنجی قرار است جای این مدافع ملی پوش را در آخرین نقطه دفاعی پر کند. علی نعمتی در فصل گذشته در هفته های پایانی حضور درخشانی در ترکیب داشت و توانست چند گل حساس برای تیمش مقابل استقلال، پیکان، سپاهان و شهرخودرو بزند که به غیر از بازی با سپاهان در سایر دیدارها امتیازاتی را به همراه داشت. در واقع او با گل های خود به پرسپولیس کمک کرد تا بتواند جنگ نایب قهرمانی را از شاگردان نویدکیا پیروز شود.

ترکیبی که جواب داد ؛ این دو نفر خنده را روی لب یحیی آوردند

نعمتی هنوز در این فصل موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده است و باید دید بالاخره چه زمانی پایش به گل باز می‌شود. البته با تغییر پست این بازیکن و عقب نشینی‌اش در ترکیب، مسیر او از رسیدن به دروازه حریف دورتر شد. البته در پرسپولیس، مدافعان این آزادی را دارند که در ضربات شروع مجدد جلو بروند و شانس خود را برای گلزنی امتحان کنند و حتی گل های مهمی را هم در فصل جاری زده اند تا جایی که گیورگی گولسیانی با ۷ گل زده بهترین گلزن سرخ ها در لیگ و جام حذفی است!‌ این بازیکن بیش از نیمی از گل های خود را از روی نقطه پنالتی زده و برخلاف نعمتی دقایق بیشتری را در ترکیب بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...