تست مثبت دوپینگ برای مدافع آرژانتینی دردسرساز شد

باشگاه آتالانتا مثبت شدن آزمایش لوییس پالومینو در یک تست دوپینگ را تایید کرد.
کدخبر (51465) | 04 مرداد 1401 | ساعت 20:34
0 98
تست مثبت دوپینگ برای مدافع آرژانتینی دردسرساز شد
باشگاه آتالانتا مثبت شدن آزمایش لوییس پالومینو در یک تست دوپینگ را تایید کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فوتبال ایتالیا، خوز لوییس پالومینو پس از مثبت شدن غافلگیر کننده تست دوپینگش در تمرینات پیش فصل آتالانتا، حالا به دلایل احتیاطی از کار معلق شده است. در ابتدا گفته شده بود که تست پالومینو به خاطر ناندرولون مثبت شده است؛ یک استروئید آنابولیک که در ابتدای هزاره سوم در نمونه دیگر بازیکنان شاغل در سری آ همچون پپ گواردیولا و ادگار داویدز هم رویت شده بود. بعدها مشخص شد که این ماده در بسیاری از قرص‌های ویتامین‌ وجود داشت ولی در فهرست محتویات آن‌ها نامی از آن ذکر نمی‌شد

اما حالا مشخص شده است که در تست پالومینو، کلاستبول رویت شده است؛ ماده‌ای که سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ، آن را در فهرست مواد ممنوعه قرار داده است. قرار است تست‌های بیشتری روی نمونه اصلی صورت بگیرد تا وجود کلاستبول در آن به تایید نهایی برسد. پالومینو و کادر پزشکی آتالانتا هم فهرستی از عناصر مصرفی او را ارائه خواهند کرد تا مشخص شود این ماده چگونه به بدنش راه پیدا کرده است.

خوزه لوییس پالومینو که از سال ۲۰۱۷ به آتالانتا پیوسته، طی پنج فصل گذشته از مهره‌های اصلی محسوب می‌شد و از ارکان موفقیت این تیم در ایتالیا و اروپا به شمار می‌رود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...