تصویری از تمرین سپاهان که دربی پایتخت را تداعی می کند

عکس دو نفره رامین رضاییان و میلاد زکی پور به همان اندازه که طرفداران سپاهان را سر ذوق می‌آورد، تعقیب‌کننده‌های جدی دربی را به گذشته‌های دور می‌برد.
کدخبر (203307) | 13 تیر 1402 | ساعت 18:43
0 146
تصویری از تمرین سپاهان که دربی پایتخت را تداعی می کند
عکس دو نفره رامین رضاییان و میلاد زکی پور به همان اندازه که طرفداران سپاهان را سر ذوق می‌آورد، تعقیب‌کننده‌های جدی دربی را به گذشته‌های دور می‌برد.

به گزارش سرخ نیوز، دربی 85 بود؛ درست هفت سال پیش. پس از پیروزی سه بر دوی استقلال مقابل پرسپولیس، میلاد زکی پور یکی از جنجالی‌ترین مصاحبه‌های تاریخ دربی را انجام داد؛ او در طعنه به بازیکن شکست خورده تیم حریف، به خبرنگاران گفت:

رامین رامین که می‌گفتند، این بود؟
این صحبت‌ها آنقدر جنجالی بود که میلاد زکی پور را میان هوداران دو تیم، سر زبان‌ها انداخت. پرسپولیسی‌ها از او خشمگین بودند و استقلالی‌ها از حرف‌هایش خوشحال. طولی نکشید که رامین رضاییان به صحبت‌های رقیب سابقش واکنش نشان داد؛ او خطاب به سرمربی وقت استقلال گفت:
علیرضا منصوریان به زکی پور یاد بدهد که چگونه صحبت کند.
و سپس خطاب به میلاد زکی پور گفت:
 بگو آقا رامین تا دهانت عادت کند!
البته میلاد زکی پور، که بچه غرب استان مازندران است، خیلی زود در مصاحبه‌ای دیگر از رامین رضاییان، هم‌استانی او که بچه مرکز استان مازندران است، دلجویی کرد و گفت منظوری نداشته و فقط می‌خواسته به سبک فیلم قیصر مسعود کیمیایی و دیالوگ معروف قیصر، قیصر که می‌گفتند این بود، برای هم‌استانی خود کری بخواند.

عکس دو نفره رامین رضاییان و میلاد زکی پور

حالا هفت سال از این ماجرا می‌گذرد و این دو بازیکن، که سوژه داغ رسانه‌ها شده بودند، اکنون باهم در اصفهان هم‌تیمی هستند و در ترکیه دوش به دوش هم برای موفقیت طلایی‌پوشان می‌جنگند. آن‌ها در اردوی سپاهان در ازمیت ترکیه، کنار یکدیگر تمرین کردند و سوژه عکاسان شدند. تصویری از تمرین سپاهان که دربی پایتخت را تداعی می کند این رسم فوتبال است که دو رقیب قدیمی را کنار هم قرار می‌دهد و آن‌ها را برای رسیدن به موفقیت، رفیق می‌کند. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...