تصویری دیده نشده از مایکل شوماخر / جهان همچنان در انتظار خبری از اسطوره فرمول یک

مکس ورشتاپن قهرمان فرمول یک اعلام کرد که دوران کودکی خود را در کنار خانواده مایکل شوماخر بزرگ شده است.
کدخبر (147966) | 08 اسفند 1401 | ساعت 20:27
0 172
تصویری دیده نشده از مایکل شوماخر / جهان همچنان در انتظار خبری از اسطوره فرمول یک
مکس ورشتاپن قهرمان فرمول یک اعلام کرد که دوران کودکی خود را در کنار خانواده مایکل شوماخر بزرگ شده است.

به گزارش سرخ نیوز، طرفداران فرمول یک پس از دیدن عکس‌هایی دیده نشده از مایکل شوماخر به عنوان بخشی از پیش نمایش آخرین فصل سریال مستند Drive to Survive نتفلیکس، در بهت فرو رفتند. این عکس‌ها در حالی در تیزر تبلیغاتی این مستند منتشر شده که هواداران این اسطوره مسابقات فرمول یک، همچنان با اضطراب و نگرانی، پیگیر وضعیت وی هستند. این راننده آلمانی افسانه‌ای پس از مواجه شدن با آن حادثه تلخ اسکی که مسیر زندگی او را تغییر داد، از سال 2013 در انظار عمومی دیده نشده و تقریبا اخبار مربوط به وضعیت جسمانی و سلامت او تماما مخفی نگه داشته شده است. اما قبل از شروع فصل جدید فرمول یک، طرفداران در پشت صحنه فصل پنجم سریال پرطرفدار نتفلیکس Drive to Survive، با دیدن عکس‌های نادری از شوماخر که در یکی از قسمت‌ها حضور دارد، هیجان زده شدند. تصویری دیده نشده از مایکل شوماخر / جهان همچنان در انتظار خبری از اسطوره فرمول یک

تصویر مایکل شوماخر و مکس ورشتاپن

در این تصاویر کنار قهرمان هفت دوره فرمول یک، چهره دیگری هم وجود دارد که برای هواداران دانستن هویت وی جای سوال شده است. او در اپیزودی با محوریت میک پسر مایکل شوماخر ظاهر می‌شوند، اما پسر بچه در هر دو عکس در واقع مکس ورشتاپن است. در یک عکس، شوماخر مکس و دختر شیرخوارش جینا ماریا را در آغوش خود نگه داشته است، در حالی که در عکس دیگری او را در حال تعامل بازیگوشانه با قهرمان متوالی فرمول یک دنیا در کودکی ‌می‌بینید. مکس ورشتاپن راننده‌ای است که اکنون می‌تواند با مجموع هفت عنوان قهرمانی جهان توسط مایکل شوماخر برابری کند. در این اپیزود، ورشتاپن در مورد بزرگ شدن در کنار خانواده شوماخر صحبت می‌کند. پدر او جوس در دوران حضورشان در بنتون با شوماخر هم تیمی بود. این راننده هلندی توضیح می‌گوید:
وقتی کوچک بودیم، هر دو خانواده به تعطیلات می رفتیم و خاطرات آن دوران هنوز برای من باقی مانده است.
تصویری دیده نشده از مایکل شوماخر / جهان همچنان در انتظار خبری از اسطوره فرمول یک فیلم‌های یک مصاحبه قدیمی نشان می‌دهند که دو پدر با دلسردی بیان می‌کنند که تمایلی به فعالیت پسرانشان در فرمول یک ندارند و مایکل به شوخی می‌گوید:
فکر می‌کنم این اولین باری باشد که اگر دو نفر ما وارد رقابت شویم، با هم مبارزه کنیم.
مکس که به دنبال کسب سومین عنوان متوالی خود در فرمول یک امسال است، می‌گوید این که او و میک راه پدرانشان را دنبال کرده‌اند، شگفت انگیز است و عنوان کرد که مایکل برای میک واقعا پدری مغرور بود. درباره مایکل شوماخر بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...