تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس با حضور سلمانی؛ او به دنبال سکوی پرتاب است

یاسین سلمانی خرید جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم مدعی شد که با نیت حضور در فوتبال اروپا راهی پرسپولیس شده است.
کدخبر (221607) | 29 مرداد 1402 | ساعت 14:45
0 179
تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس با حضور سلمانی؛ او به دنبال سکوی پرتاب است
یاسین سلمانی خرید جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم مدعی شد که با نیت حضور در فوتبال اروپا راهی پرسپولیس شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یاسین سلمانی هافبک فصل گذشته سپاهان با عقد قراردادی دو ساله به عضویت پرسپولیس درآمد. این هافبک 21 ساله کاپیتان تیم امید ایران است و فصل گذشته و در روزهای ابتدایی در ترکیب سپاهان درخشان ظاهر شده بود، هر چند وی در ادامه از جمع بازیکنان اصلی این تیم کنار رفت.

نخستین صحبت های یاسین سلمانی بعد از پیوستن به پرسپولیس

او در نخستین صحبت‌های خود بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس مدعی شده:
تلاشم را می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و مهم عملکرد کلی تیم است. در این مدت تمرین داشتم و از شرایط به دور نیستم. اینجا هستم که برای پرسپولیس بازی کنم و به تیم ملی برسم. امیدوارم بتوانم در پرسپولیس بمانم و این باشگاه سکوی پرتاب خوبی برای من برای حضور در اروپا باشد. اینجا هستم که با پرسپولیس قهرمان شوم.
از مدت‌ها پیش بحث حضور سلمانی در تیم‌های اروپایی مطرح بود و شایعاتی در رابطه با انتقال احتمالی وی به لیگ پرتغال شنیده می‌شد. حال او با عقد قرارداد دو ساله با پرسپولیس در تلاش برای نشان دادن توانایی‌های خود در ترکیب این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس با یاسین سلمانی

سلمانی یک هافبک پست 8 است و در ترکیب سپاهان به عنوان هافبک میانی در سمت راست و چپ بازی کرده است. او سابقه بازی در پست شماره 10 در ارنج ابتدایی 1-3-2-4 را داشته و از او به عنوان نسخه جوان‌تر سروش رفیعی یاد شده است. با این حال به نظر می‌رسد در ترکیب پرسپولیس شاهد بازی در پست متفاوتی از یاسین سلمانی خواهیم بود. با توجه به ترافیک خط میانی، به احتمال فراوان سلمانی گزینه حضور در پست مهاجم دوم ترکیب پرسپولیس خواهد بود، پستی که در حال حاضر در اختیار وحید امیری است و با توجه به کمبود مهاجم، یاسین سلمانی گزینه حضور در آن پست خواهد بود. با جدایی عبدی، تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس، شهاب زاهدی است و این در حالی است که پرسپولیس با آرایش 2-4-4 بازی را آغاز می‌کند. یحیی گل‌محمدی سابقه استفاده از احمد نوراللهی را در پست مهاجم دوم داشته و به نظر می‌رسد شاهد تکرار این روند از سوی وی، این بار با یاسین سلمانی خواهیم بود. جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...