تمدید قرارداد مارکو رویس با دورتموند

مارکو رویس، ستاره 33 ساله باشگاه دورتموند، قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده است.
کدخبر (172117) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:54
0 156
تمدید قرارداد مارکو رویس با دورتموند
مارکو رویس، ستاره 33 ساله باشگاه دورتموند، قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، رویس که متولد دورتموند است و از 6 سالگی وارد باشگاه دورتموند شده، تاکنون 161 گل برای زردپوشان به ثمر رسانده و تنها 16 گل تا رسیدن به رکورد اسطوره باشگاه، آدی پریسلر فاصله دارد. یک سال از قرارداد کنونی رویس با باشگاه مانده بود که آن را برای یک سال دیگر تمدید کرد. رویس پس از تمدید قرارداد گفت:

در حال حاضر ما به‌عنوان تیم، درست مثل هواداران‌مان، یک هدف بزرگ در ذهن داریم که تمام تمرکزمان روی آن است: می‌خواهیم قهرمان آلمان شویم. و برای رسیدن به آن، به تک تک دورتموندی‌ها نیاز داریم.
او تأکید کرد:
اما فراتر از آن، می‌خواهم تمام تلاشم را برای باشگاهی بکنم که بیش از نصف عمرم را در آن بوده‌ام. هنوز برای من هیچ چیزی بهتر از زدن گل جلوی بهترین هوادران دنیا و در زیباترین ورزشگاه دنیا و جشن گرفتن در کنار هم نیست. برای همین خوشحالم که قراردادم را یک سال دیگر تمدید کرده‌ام؛ چون همیشه گفته‌ام دلم نمی‌خواهد برای تیمی جز دورتموند بازی کنم.
سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند هم گفت:
خوشحالم که مارکو قراردادش را امضا کرد و یک سال دیگر، داستان خاصش را در دورتموند ادامه می‌دهد. مارکو به‌عنوان بازیکن و به‌عنوان یک الگو، برای باشگاه، هواداران جایگاه جنوبی و این شهر خیلی مهم است؛ اما فراتر از آن، برای هواداران دورتموند در سراسر دنیا هم مهم است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...