توافق یک ستاره با ژاوی

ایسکو ستاره ای که دیگر جایگاهی در رئال ندارد و قراردادش نیز پایان فصل تمام می شود، با بارسا به توافق اولیه رسیده است.
کدخبر (20452) | 21 دی 1400 | ساعت 14:35
0 103
توافق یک ستاره با ژاوی
ایسکو ستاره ای که دیگر جایگاهی در رئال ندارد و قراردادش نیز پایان فصل تمام می شود، با بارسا به توافق اولیه رسیده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه؛ ایسکو که از سال 2018 تقریبا جایگاه خوب خود در رئال را از دست داده، در این فصل با کارلو آنچلوتی نیز دچار مشکل شده و جایی در ترکیب ثابت کهکشانی ها ندارد. ایسکو در این فصل تنها 195 دقیقه در تمام رقابت‌ها بازی کرده و در 30 بازی اخیر خود در لالیگا موفق به گلزنی نشده است.

ایسکو آخرین بار در لالیگا پیش از شیوع ویروس کرونا در جریان پیروزی 4-1 رئال مادرید مقابل اوساسونا در تاریخ 9 فوریه 2020 دروازه حریف را باز کرده بود. همچنین این بازیکن اسپانیایی در این فصل تنها 195 دقیقه در تمام رقابت‌ها بازی کرده است و در 30 بازی در فصل 2021-2021 موفق به گلزنی نشده است.

اخیرا گمانه زنی هایی در مورد علاقه فیورنتینا به جذب ایسکو منتشر شده بود که روز گذشته توسط پدر وی تکذیب شد. شب گذشته ادواردو ایندا مدیر سابق مارکا و حال حاضر اوکی دیاریو در برنامه ال چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح کرد. ادعایی مبنی بر اینکه ژاوی هرناندز سرمربی بارسا ایسکو را برای فصل بعد در تیم خود می خواهد و با وی در این زمینه گفت و گوهای مثبتی نیز داشته است. قرارداد ایسکو 30 ساله در پایان فصل به اتمام می رسد و رئال مادرید هیچ پیشنهادی به وی نداده است. به این ترتیب او پس از هشت فصل از رئال خواهد رفت و مقصد او شاید بارسلونا باشد که بدون شک حواشی زیادی را به دنبال خواهد داشت. ایسکو با رئال برنده 4 لیگ قهرمانان شده و در تمامی فینال‌ها نیز به میدان رفت ولی در دو سال اخیر او تقریبا از ترکیب اصلی رئال کنار گذاشته و محو شده است. ایندا ادعا کرد که ایسکو با بارسا حتی به توافق اولیه نیز رسیده است که بسیاری را به یاد توافق لوئیس انریکه با بارسلونا در تابستان 1996 می اندازد. انریکه پس از 5 سال بازی برای رئال و با بی مهری سران وقت باشگاه، قراردادش تمدید نشد و به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شد. او هشت فصل برای آبی اناری ها بازی کرد. ژاوی یکی از تحسین کنندگان همیشگی ایسکو بوده و حالا مشتاق است او را در بارسلونا داشته باشد. فصل 17-2016 نیز شایعاتی جدی در مورد انتقال ایسکو به بارسا شنیده می شد اما او در نهایت قراردادش را تمدید کرد. امسال اما شرایط کاملا متفاوت است و قطعا در پایان فصل شاهد جدایی او خواهیم بود. مقصد بعدی ایسکو اما همچنان نامشخص است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...