توماس توخل و یک ماموریت غیرممکن در مونیخ

پس از سال از خروج پپ گواردیولا از بایرن مونیخ ، توماس توخل با ایده های آپدیت شده این سرمربی و پس از یک پروژه تقریبا موفق با چلسی پا به میدان گذاشته است.
کدخبر (158799) | 06 فروردین 1402 | ساعت 23:34
0 200
توماس توخل و یک ماموریت غیرممکن در مونیخ
پس از سال از خروج پپ گواردیولا از بایرن مونیخ ، توماس توخل با ایده های آپدیت شده این سرمربی و پس از یک پروژه تقریبا موفق با چلسی پا به میدان گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، پس از اخراج ناباورانه یولیان ناگلزمن از بایرن مونیخ حالا سکان هدایت این تیم به سرمربی سابق تیم های دورتموند ، PSG و چلسی رسیده است؛ یعنی توماس توخل. سرمربی ای که به زعم مدیران بایرن مونیخ با رهبری و رساندن تیمی مثل PSG به فینال لیگ قهرمانان اروپا شایستگی های خودش را نشان داده است. توخل در تیم های سابقش نشان داده عموما دید بازی نسبت به استفاده از جوانان دارد. این مورد خبر خوبی برای ستاره هایی مثل موسیالا، گنبری و مزراوی باشد. فلسفه بازی او می تواند سادیو مانه ستاره سنگالی خط حمله باواریایی ها را هم به اوج بازگرداند و شاید بتواند همان کاری را که در چلسی و بعد از جانشینی لمپارد کرد این بار در مونیخ و روی صندلی ناگلزمن تکرار کند. اما با همه نقد های مثبت و آینده نگری های روشن نسبت به سرنوشت مشترک بایرن و توخل باید به نکته‌ای تامل‌برانگیز نسبت به این زوج اشاره کرد. توخل در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که مجذوب فلسفه پپ گواردیولا در بارسلونا بوده است و حتی وقتی به تیم های تحت هدایت توخل هم نگاه می‌کنیم می توان به وضوح ریشه های افکار کاتالانیایی پپ را در آنها دید. اما خود پپ گواردیولا سالها قبل در آلمان با شکست مواجه شد و نتوانست این تیم را به افتخاراتی که یوپ هانکس رسانده بود برساند. توخل : اگر گذرمان به ناگلزمان افتاد، با او صحبت خواهم کردحالا و پس از سال از خروج پپ از این تیم، توماس توخل با ایده های آپدیت شده این سرمربی و پس از یک پروژه تقریبا موفق با چلسی پا به میدان گذاشته. اما توخل باید بداند برخلاف غالب مربیانی که در میانه فصل جانشین سایر همکاران شان می شوند او به هیچ وجه به یک تیم شکست خورده نرفته است. بایرن تحت هدایت یولیان ناگلزمن در لیگ قهرمانان اروپا رکورد صددرصد برد و صددرصد کلین شیت را مقابل تیم های بزرگ و مدعی مثل بارسلونا، اینتر و psg ثبت کرد. با زدن ۷۲ گل برترین خط حمله پنج لیگ معتبر اروپایی را داشت و در هر ۳ تورنومنت لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شانس قهرمانی دارد و حالا باید دید مرد متفکر آلمانی می تواند کشتی نیم راه رفته ناگلزمن را به ساحل آرامش و افتخار برساند یا در انتهای فصل همه انگشت های اتهام هواداران بایرن به سمت هربرت هاینر، الیور کان و‌ حسن صالح حمیدزیچ مدیران این تیم خواهد رفت که مربی نسبتا موفق تیم را در برهه‌ای حساس و پیش از بازی مهم با منچسترسیتی اخراج کردند‌.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...