توهین ساپینتو به داور دربی / محرومیت سرمربی استقلال قطعی شد

لب‌خوانی ریکاردو ساپینتو در صحنه‌ای که به سمت تیم داوری دربی هجوم می‌برد، بی شک باعث محرومیت سرمربی استقلال می شود.
کدخبر (170302) | 03 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:37
0 129
توهین ساپینتو به داور دربی / محرومیت سرمربی استقلال قطعی شد
لب‌خوانی ریکاردو ساپینتو در صحنه‌ای که به سمت تیم داوری دربی هجوم می‌برد، بی شک باعث محرومیت سرمربی استقلال می شود.

به گزارش سرخ نیوز، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، پرسپولیس مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. این بازی که یک صحنه بحث برانگیز در همان اوایل بازی داشت منجر به اعتراضات دنباله دار ساپینتو به پیام حیدری شد.

ریکاردو ساپینتو که طی چند هفته اخیر به شدت خودش را کنترل کرده بود تا دچار محرومیت قطعی نشود، امروز بعد از پایان دربی از کوره در رفت و دوباره به تنظیمات کارخانه برگشت. بعد از پایان بازی، ساپینتو به سمت تیم داوری حمله کرد و بعد از اعتراض به قضاوت داور که بی تفاوتی حیدری را به دنبال داشت، به نشانه اعتراض برای داور بازی دست زد اما اتفاقی که منجر به محرومیت قطعی سرمربی استقلال خواهد شد، بعد از این صحنه رخ داد. آنجا که ساپینتو ابتدا شروع به فریاد زدن بر سر داور کرد و سپس به زبان پرتغالی به پیام حیدری توهین کرد.

محرومیت تعلیقی ریکاردو ساپینتو ، قطعی شد

لب‌خوانی این صحنه، واضحا مشخص می‌کند ساپینتو از لفظ زشتی استفاده کرده که پیش از این نظیرش را از کریستیانو رونالدو روی نیمکت رئال مادرید دیده و شنیده بودیم. این اهانت ناموسی ساپینتو به پیام حیدری در صورتی که در گزارش داور بازی قید شده باشد برای سرمربی استقلال دردسرساز می شود. البته از آنجایی که تلویزیون به طور کامل صحنه اعتراض ساپینتو به پیام حیدری را نشان داد، بدون گزارش داور هم کمیته انضباطی می تواند به ماجرا ورود کند چرا که سرمربی استقلال پیش از این محرومیت تعلیقی داشت و تکرار این رفتار در اعتراض به عوامل برگزاری مسابقه، اتوماتیک وار محرومیت تعلیقی او را تبدیل به محرومیت قطعی می کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...