توییتی که پاک شد! انتقال گوندوگان به بارسا تقریبا قطعی شده است

منچسترسیتی بعد از انتشار توییتی جنجالی که ایلکای گوندوگان را با پیراهن جدید این تیم نشان می‌داد، توییت مورد اشاره را حذف کرد.
کدخبر (199000) | 03 تیر 1402 | ساعت 16:35
0 104
توییتی که پاک شد! انتقال گوندوگان به بارسا تقریبا قطعی شده است
منچسترسیتی بعد از انتشار توییتی جنجالی که ایلکای گوندوگان را با پیراهن جدید این تیم نشان می‌داد، توییت مورد اشاره را حذف کرد.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی که انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا عملا قطعی شده و گفته می‌شود او حتی با باشگاه کاتالان قرارداد امضا کرده و تنها اعلام رسمی این انتقال باقی مانده است، باشگاه منچسترسیتی امروز توییتی عجیب منتشر کرد که جنجالی شد و به شایعات جدید درباره آینده گوندوگان دامن زد.

توییت منچسترسیتی درباره گوندوگان

در توییت باشگاه منچسترسیتی ایلکای گوندوگان در حالی دیده می‌شود که پیراهن فصل آینده باشگاه، که اخیراً رونمایی شد، را به تن دارد. گوندوگان در این تصویر با انگشت اشاره به لوگوی منچسترسیتی برروی پیراهنش اشاره می‌کند. توییتی که پاک شد! انتقال گوندوگان به بارسا تقریبا قطعی شده است این توییت منچسترسیتی بلافاصله بعد از انتشار مورد توجه قرار گرفت و به شایعات زیادی دامن زد. سیتی درنهایت توییت را پاک کرد تا به بحث‌ها خاتمه دهد. توییت جنجالی باشگاه منچسترسیتی در حساب اسپانیایی این باشگاه در توییتر منتشر و سپس پاک شد و در کنار عکس گوندوگان از عبارت «چه پیراهنی» استفاده شده بود. رسانه‌های نزدیک به بارسا که در روزهای گذشته با قطعیت از انتقال ستاره آلمانی به این تیم می‌گفتند، از انتشار توییت منچسترسیتی عصبانی شده بودند. گوندوگان در سال 2016 و توسط پپ گواردیولا از بوروسیا دورتموند خریداری شده و به منچسترسیتی منتقل شد. او فصل گذشته به‌عنوان کاپیتان سیتی نقش مهمی در فتح سه‌گانه توسط تیم پپ بازی کرد و به نماد این موفقیت بزرگ تبدیل شد. قرارداد گوندوگان در روز 30 ژوئن یعنی کمتر از یک هفته دیگر به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود بلافاصله بعد از آن تاریخ شاهد اعلام رسمی جذب گوندوگان توسط بارسلونا باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...