تیم‌ملی والیبال ایران و لوکا مودریچ در یک هتل!

تیم ملی والیبال ایران به شهر روتردام هلند رسید و در هتلی اسکان یافت که بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و کرواسی فینالیست‌های لیگ ملت‌های اروپا در آن اقامت دارند.
کدخبر (195974) | 27 خرداد 1402 | ساعت 20:05
0 191
تیم‌ملی والیبال ایران و لوکا مودریچ در یک هتل!
تیم ملی والیبال ایران به شهر روتردام هلند رسید و در هتلی اسکان یافت که بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و کرواسی فینالیست‌های لیگ ملت‌های اروپا در آن اقامت دارند.

به گزارش سرخ نیوز، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز شد تا تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کند. هفته دوم این رقابت‌ها به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیرماه برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد. تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (شنبه، 27 خرداد) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد روتردام ترک کرده بود، ابتدا بعد از پروازی پنج ساعته به فرانکفورت رفتند، سپس بعد از توقف 6 ساعته از فرودگاه این شهر راهی آمستردام شدند. ملی‌پوشان کشورمان در ادامه از فرودگاه آمستردام با اتوبوس راهی شهر روتردام میزبان هفته دوم لیگ ملت‌ها در 90 کیلومتری آمستردام شدند و در نهایت در هتل Nhow مستقر شدند. اقامت شاگردان عطایی در هتلی که تیم‌های ‌ملی فوتبال اسپانیا و کرواسی در آن مستقر و آماده برگزاری دیدار فینال لیگ ملت‌های فوتبال اروپا هستند، از حاشیه‌های این هفته لیگ ملت‌ها در هلند است و حضور هواداران فوتبال از کشورهای ایران، اسپانیا و کرواسی مقابل هتل، از حاشیه‌های جذاب زمان ورود تیم ملی والیبال ایران به محل اقامت خود بود. سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند. اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، حسین خوریانی (آنالیزور) و نیما ده‌پناه (تراپیست)، کادر فنی تیم ملی ایران را در هفته دوم تشکیل می‌دهند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...