تیم امید یا گوشت قربانی؟

در انتخاب سرمربی تیم امید شاهد پاسکاری بین مسئولین فدراسیون و المپیک هستیم.
کدخبر (178411) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:26
0 110
تیم امید یا گوشت قربانی؟
در انتخاب سرمربی تیم امید شاهد پاسکاری بین مسئولین فدراسیون و المپیک هستیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که کمتر از یک هفته به مهلت ارائه شده از سوی ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای انتخاب سرمربی تیم امید زمان باقی مانده است هیچ تلاشی خاصی از سوی مسئولین جز پاسکاری این موضوع به هم دیده نمی شود. کمیته المپیک توپ را در زمین فدراسیون فوتبال می اندازد و آن ها هم به زمین طرف مقابل! مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک می گوید:

در مورد سرمربی امید قرار شد کاشانی، تاج و قلعه نویی به توافق برسند و این مسئله فنی است و فدراسیون خودش باید تصمیم بگیرد.
از آن طرف مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون این مسئله را گردن کمیته المپیک انداخته و گفته باید علت تأخیر را از آن ها جویا شد. تیم امید شبیه بچه یتیمی شده که هیچکسی مسئولیتش را گردن نمی گیرد! ظاهراً مسئولین عزم کرده اند فرصت حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را هم از فوتبال ایران بگیرند. تیم امید یا گوشت قربانی؟ اگر وضع به همین منوال پیش برود تیم امید ایران نه تنها المپیک که بازی های آسیایی را هم از دست خواهد داد، اما جناب دبیرکل اعتقاد دارد با طمانینه انتخاب کردن سرمربی خیلی چیزی را از دست نمی‌دهند! ممبینی در حالی چنین صحبتی را مطرح کرده است که چیزی به زمان قرعه کشی مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا نمانده است. امیدها روز ۴ خرداد حریفان خود را خواهند شناخت و از ۱۳ شهریورماه باید در قطر به میدان بروند. زمان به سرعت در حال گذر است و فدراسیون به جای اینکه در حال برنامه ریزی برای انجام دیدارهای تدارکاتی باشد، منتظر پایان لیگ است تا یکی از مربیان داخلی را روی نیمکت تیم امید بنشاند! با ادامه این تاخیر عملا سرمربی آینده فرصت انتخاب نفرات را در کوران مسابقات از دست داده است. این در حالی است که بازیکنان در حین برگزاری لیگ باید گزینش شوند. تیم امید یا گوشت قربانی؟ ممبینی در حالی در جریان بودن بازی ها را عامل عدم انتخاب سرمربی تیم امید دانسته و می گوید منصفانه نیست ۲ هفته مانده به پایان لیگ، نام سرمربی‌ را اعلام‌ کنند تا مشکلی به وجود نیاید که همین چند هفته قبل برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان سراغ مدیران باشگاه گل گهر رفتند و با امیرقلعه نویی به توافق رسیدند. قبل از آن هم بحث مربیانی مثل تارتار و الهامی و ...مطرح شد و حتی در مقطعی با نکونام برای دستیاری کی روش مذاکره شد که با مخالفت فولادی ها همراه گردید. به راستی چطور آن روزها که فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان سراغ نیمکت های لیگ برتری می رفت خبری از این دلسوزی ها نبود؟ اگر بنا به حساسیت ها باشد که گل گهر برای کسب سهمیه آسیایی در تلاش بود. واقعیت این است که این صحبت ها بیشتر از آن که از روی توجه و دلسوزی به شرایط تیم ها و بازی های لیگ باشد، صرفا بهانه گیری و توجیهی برای تاخیر در انتخاب سرمربی امید است. وگرنه اگر توافقی انجام شده بود، نام آن شخص به مانند قلعه نویی تاکنون اعلام شده و او مثل سرمربی گل گهر که در بازی حساس تیمش در جام حذفی برابر فولاد قرار گرفت می توانست این فرصت را پیدا کند که در دو بازی آینده تیمش مقابل حریفان حاضر باشد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...