تیم مرموز و پرکار نقل وانتقالات فوتبال ایران

این درست است که تراکتور خریدهای پرسر و صدایی داشته اما گل گهر دور از چشم مدعیانی که برسر انتقال ستاره ها می جنگد لیست پرو پیمانش را تکمیل می کند.
کدخبر (200532) | 07 تیر 1402 | ساعت 10:44
0 96
تیم مرموز و پرکار نقل وانتقالات فوتبال ایران
این درست است که تراکتور خریدهای پرسر و صدایی داشته اما گل گهر دور از چشم مدعیانی که برسر انتقال ستاره ها می جنگد لیست پرو پیمانش را تکمیل می کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، گل گهر بعد از جذب ماریوس اوزینیدیس یکی از فعال ترین تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات بوده و به نظر طی روزهای آینده نیز باید شاهد اخبار بیشتری درباره حضور بازیکنان جدید در این تیم باشیم. گل گهر در حال حاضر ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ و محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور و مهدی ممی زاده وینگر صنعت نفت و امیرشهیم مهاجم 20 ساله ملوان انزلی را به خدمت گرفته ضمن اینکه احمد زنده روح هافبک سابقش بعد از گذراندن خدمت سربازی به گل گهر بازگشته است. گل گهر بعد از جذب ماریوس اوزینیدیس این در حالی است که خریدهای گل گهر به نظر هنوز به پایان نرسیده است. احسان پهلوان بازیکن فولاد و مسعود ریگی از سپاهان هم دو نام مهم دیگری هستند که گفته می شود مذاکراتی جدی با سیرجانی ها داشته اند. با وجود جذب محمدرضا اخباری صحبت از مذاکره با سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال هم هست ضمن اینکه در رسانه ها نام هایی مثل علی شجاعی و رضا جعفری از نساجی هم مطرح شده اند. حسین حسینی، محمدرضا اخباری، احسان پهلوان، مسعود ریگی گل گهر البته احتمالا بازیکنانی را هم در این فصل  از دست می دهد. رضا شکاری به سپاهان پیوسته و صحبت از توافق آرمین سهرابیان با استقلال است. محمد خدابنده لو نیز گفته می شود با مس رفسنجان و پرسپولیس توافقاتی داشته هرچند او به تیم کرمانی نزدیکتر است. با توجه به حضور اخباری و مذاکره با سیدحسین حسینی شاید محسن فروزان یکی دیگر از جداشده های این فصل گل گهر باشد. مرتضی تبریزی  و یونس شاکری نیز ممکن است در میان جداشده ها باشند و این نشان می دهد خط حمله گل گهر تقریبا خالی شده و این تیم باید به دنبال جذب چند بازیکن در این خط هم باشد. امین پورعلی، مهران گلزاری، حسین اکبرمنادی، علیرضا علیزاده و شایان مصلح نیز می توانند دیگر بازیکنانی باشند که در این فصل از گل گهر جدا می شوند. محسن فروزان، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، محمد خدابنده لو

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...