جام جهانی 2022/ جیمی جامپی که به همه زمین‌های فوتبال حمله می‌کند!

دیدار شب گذشته پرتغال مقابل اروگوئه در جام جهانی قطر که با برتری دو بر صفر شاگردان فرناندو سانتوس به پایان رسید، کم حاشیه نبود.
کدخبر (102220) | 08 آذر 1401 | ساعت 13:09
0 171
جام جهانی 2022/ جیمی جامپی که به همه زمین‌های فوتبال حمله می‌کند!
دیدار شب گذشته پرتغال مقابل اروگوئه در جام جهانی قطر که با برتری دو بر صفر شاگردان فرناندو سانتوس به پایان رسید، کم حاشیه نبود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از حرف و حدیث‌های فراوان در مورد گل اول برونو فرناندز، ورود یک جیمی جامپ به درون زمین بازی پرتغال و اروگوئه در حالیکه پرچم دگرباشان جنسی را در دست داشت، ضمن توقف بازی جنجال زیادی به پا کرد. 

اما جالب است بدانید فردی که به وسط زمین دوید، برای این اولین بار نبوده که این کار را انجام می‌دهد و در کانون توجهات قرار می‌گیرد. «ماریو فری» ایتالیایی با نام مستعار "Il Falco" (شاهین) به ایجاد اختلال در سایر مسابقات برجسته شهرت دارد و خود یک فوتبالیست است. به نقل از CBS Sports، فری 35 ساله زمانی با باشگاه ورزشی «یونایتد» در دسته دوم فوتبال هند قرارداد داشته است.

جیمی جامپ بازی اروگوئه پرتغال

جدا از شیطنت‌هایش در ورزشگاه‌های فوتبال طی بیش از یک دهه گذشته، او در فوریه 2022 به لهستان رفت تا به پناهندگان اوکراینی در پی تهاجم روسیه کمک کند. در اکتبر 2010، فری پس از توقف بازی در جریان بازی رئال مادرید با میلان در لیگ قهرمانان اروپا، تیتر خبرها شد و حتی به یک برنامه گفت‌وگو محور شبکه ایتالیایی دعوت شد.

او در جریان فینال جام باشگاه‌های جهان بین اینترمیلان و تیم کنگولساید مازمبه در ابوظبی، پس از دویدن به زمین در حالی که پیراهن سوپرمن را پوشیده و خواستار توقف اعدام یک زن شده بود، دستگیر شد. اشتباه او این بود که برنامه‌اش را در صفحه فیس بوک خود اعلام کرده بود. فری به هواداران گفت: "امیدوارم آنها مرا نگیرند، در غیر این صورت در انبوهی از دردسر گرفتار خواهم شد". در آن زمان او به دلیل تعدادی از تهاجمات به زمین که از بازی ناپولی مقابل سمپدوریا آغاز شده بود، در ایتالیا در بازداشت خانگی بود.

او در آن بازی با پوشیدن لباس یکی از نیروهای خدماتی به درون زمین پرید و شعار "کاسانو در تیم ملی" را نمایش داد که در واقع پیامی به مارچلو لیپی سرمربی وقت تیم ملی ایتالیا برای دعوت این مهاجم بود. در آن بازی فری حتی توسط خود کاسانو به بیرون از زمین اسکورت شد.

ماریو فری جیمی جامپ

فری در جام جهانی آفریقای جنوبی هم حضور داشت و در جریان بازی نیمه نهایی اسپانیا با آلمان به زمین هجوم برد. در آن دوره ایتالیا بدون کاسانو در مرحله گروهی به شکلی تحقیرآمیز حذف شده بود که باعث شد فری در حالی که یک وووزلا در دست داشت و تی‌شرتی که روی آن نوشته بود "لیپی به تو گفتم"، به درون زمین بدود.

فری حضور خود در جام جهانی بعدی را نیز که این بار در برزیل برگزار شد، ادامه داد. او در جریان دیدار مرحله گروهی بلژیک و آمریکا به زمین حمله کرد و یک بار دیگر پیراهن سوپرمن خود را پوشید که روی آن نوشته شده بود "کودکان فاولاس را نجات دهید". در آوریل سال 2017 زمانی که ناپولی میزبان یوونتوس بود، فری بار دیگر ظاهر شد. گونزالو هیگواین پس از بازگشت به ناپل به عنوان یک فرد خائن شناخته می‌شد و به همین دلیل فری به سوی این مهاجم آرژانتینی هجوم برد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...