جام جهانی 2022/ شرط عجیب فن خال برای انتخاب بازیکنان 

لوییس فن خال سرمربی تیم ملی هلند از امیدواری‌اش برای قهرمانی جهان گفت.
کدخبر (91636) | 21 آبان 1401 | ساعت 08:53
0 120
جام جهانی 2022/ شرط عجیب فن خال برای انتخاب بازیکنان 
لوییس فن خال سرمربی تیم ملی هلند از امیدواری‌اش برای قهرمانی جهان گفت.

به گزارش سرخ نیوز، لوئیس فن خال سرمربی تیم ملی هلند، تیم قدرتمندی را در آستانه جام جهانی 2022 معرفی کرده است. پس از غیبت در جام جهانی 2018 روسیه هلندی‌ها با ترکیبی متفاوت نسبت به 8 سال قبل و با چهره‌ای جوان شده راهی قطر می‌شوند اما تلاش دارند تا در این مسابقات تاثیرگذار باشند و به مراحل بالاتر صعود کنند.

هلند به دنبال از دست دادن آخرین جام جهانی که یک نقطه تاریک برای مردم دیوانه فوتبال این کشور بود، دوباره به جام جهانی بازگشت. اما آنها چهار سال گذشته را صرف بازسازی کرده‌اند و حقیقتا این بازسازی نتیجه داده است. در این مدت آنها حتی به قهرمانی در اولین دوره لیگ ملت‌ها در سال 2019 نزدیک شدند. هلند پس از صدرنشین در گروهی که فرانسه و آلمان به عنوان قهرمانان دو دوره قبلی جام جهانی در آن حضور داشتند، به سختی مقابل پرتغال شکست خورد و دستش از قهرمانی کوتاه ماند.

تیم ملی هلند

نارنجی‌ها امیدوارند بتوانند با کمک سرمربی سابق منچستریونایتد، در زمستان امسال در قطر تاثیرگذار باشد. اما مانند همه تیم‌ها، همه بازیکنان شانس حضور در جام جهانی را نداشتند و این بر عهده فان خال بود که خبر ناراحت‌کننده را به آنها بگوید.

لوییس فن خال، سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ در یک کنفرانس مطبوعاتی که احتمالاً نیازی به عنوان کردن همه جزئیات وجود ندارد، صریحا شرایط انتخاب بازیکنان و عوامل تاثیرگذار در تصمیماتش در این زمینه را اعلام کرد. او اعتراف کرد که باید به بازیکنانی که هنوز برهنه بودند، زنگ می‌زد و به آنها می‌گفت که به جام جهانی نخواهند رفت.

" من بین ساعت 8:30 تا 10 صبح با چند بازیکن که در لیستم قرار نداشتند، تماس گرفتم. زمانی که با آنها تماس گرفته بودم، هنوز در تخت خواب خودشان بودند". البته فن‌خال امیدوار است که کسانی که انتخاب کرده حداقل لباس مناسب بپوشند. او در ادامه در یک سخنرانی حماسی گفت " می‌خواهم قهرمان جهان شوم و بازیکنان من هم این را می خواهند و اگر به بالا نگاه کنم و به این عکس خیره شوم فکر می کنم لعنتی، اینها پسران من هستند."

لوییس فن خال

علاوه بر ستاره‌هایی مانند ویرجیل ون دایک، دیلی بلیند و فرنکی دی یونگ، استعدادهای فراوانی برای تبدیل هلندی‌ها به یک مدعی بالقوه در ترکیب هلند وجود دارند. کودی گاکپو و ژاوی سیمونز زوج هیجان‌انگیز آیندهوون و جرمی فریمپونگ که زیر نظر منچستر یونایتد قرار دارد و ژورین تیمبر در این سفر حضور دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...