جام جهانی 2022 / پرطرفدارترین پدیده جام، در کنار برگکمپ، نیسکنز و اسنایدر

کودی خاکپو همچنان در خط آتش هلند است و این فوق ستاره هلندی، با زدن سه گل در سه بازی متوالی جام جهانی، به نوعی هت‌تریک کرده است.
کدخبر (102580) | 08 آذر 1401 | ساعت 20:18
0 133
جام جهانی 2022 / پرطرفدارترین پدیده جام، در کنار برگکمپ، نیسکنز و اسنایدر
کودی خاکپو همچنان در خط آتش هلند است و این فوق ستاره هلندی، با زدن سه گل در سه بازی متوالی جام جهانی، به نوعی هت‌تریک کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کودی خاکپو همچنان در خط آتش هلند است و این فوق ستاره هلندی، با زدن سه گل در سه بازی متوالی جام جهانی، به نوعی هت‌تریک کرده است. این بازیکن 23 ساله چهارمین بازیکن هلند است که در سه بازی متوالی جام جهانی موفق به گلزنی شده است. یوهان نیسکنز اولین کسی بود که این کار را در دهه 1970 انجام داد، در حالی که ستاره آرسنال دنیس برگکمپ تقریبا 30 سال بعد این کار را تکرار کرد و آن را در سال 1998 انجام داد. وسلی اسنایدر آخرین بازیکن هلندی بود که این کار را در سال 2010 انجام داد،. اما نوع رسیدن خاکپو به چنین دستاوردی باعث شده تا این تاریخسازی برای این پدیده جدید فوتبال هلند شیرین‌تر باشد. ستاره شماره 8 تیم ملی هلند در حالی در ترکیب ثابت تیم لوئیز فن‌خال قرار گرفته که ممفیس دیپای به عنوان مهاجم تیم بارسلونا با آمادگی کامل به قطر آمده اما در این 3 بازی نقشی نداشته جز ذخیره کودی خاکپو! حالا همه نگاه‌ها به ستاره‌ای دوخته شده که این روزها به شدت مورد تقاضای تیم‌هایی چون آرسنال و منچستریونایتد قرار دارد. او یک استعداد خالص است و حالا با این روند گلزنی در جام جهانی، احتمالا آیندهوون تنها با دریافت مبلغ گزافی به جدایی‌اش رضایت خواهد داد. خاکپو در سایت ترانسفرمارکت حدود 45 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده اما به نظر می‌رسد پس از پایان جام جهانی و با فرارسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی ارزش او بیش از این هم بشود. نکته جالب شیوه گلزنی این بازیکن در سه بازی مرحله گروهی بوده است. او در بازی مقابل سنگال موفق شد با ضربه سر گلزنی کند. در بازی بعد دربرابر اکوادور که با تساوی 1-1 به پایان رسید، او با پای چپ دروازه این تیم آمریکای جنوبی را باز کرد و امروز هم مقابل قطر با پای راست توانست دروازه مشعل برشم را بگشاید. این یک هت‌تریک کامل و تمام عیار بود. وسلی اسنایدر نیز در سال 2010 در جام جهانی موفق به این کار شده بود و حال خاکپو دومین بازیکن هلندی است که موفق به این کار می‌شود. جام جهانی 2022 / پرطرفدارترین پدیده جام، در کنار برگکمپ، نیسکنز و اسنایدر حالا می‌توان درک کرد که چرا تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال این بازیکن هستند. کودی خاکپو با گلزنی در دیدار مقابل قطر به اولین بازیکن تاریخ تیم ملی هلند تبدیل شد که در هر سه بازی ابتدایی خود در جام جهانی موفق به گلزنی می‌شود. علاوه بر تمام اینها، کودی خاکپو که اکنون سه گل ملی در کارنامه خود دارد، به رکورد تعداد گل‌های ملی یوهان کرایوف در تیم ملی هلند رسید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...