علامت سوال در ترکیب سپاهان؛ جانشین مانوئل فرناندز کیست؟

مانوئل فرناندز هافبک پرتغالی و باتجربه سپاهان به احتمال بسیار زیاد بازی با پرسپولیس را از دست خواهد داد.
کدخبر (75582) | 14 مهر 1401 | ساعت 12:39
0 159
علامت سوال در ترکیب سپاهان؛ جانشین مانوئل فرناندز کیست؟
مانوئل فرناندز هافبک پرتغالی و باتجربه سپاهان به احتمال بسیار زیاد بازی با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر ایران، سپاهان و پرسپولیس جمعه شب در اصفهان مقابل هم قرار خواهند گرفت. این در حالی است که سپاهان در این بازی به احتمال بسیار زیاد مانوئل فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و در غیاب این هافبک پرتغالی به میدان خواهد رفت.

مصدومیت این بازیکن موضوع جدیدی نیست و او در دو بازی قبلی سپاهان نیز حضور نداشته است. با وجود تغییرات زیادی که مورایس در فصل جاری در ترکیب سپاهان اعمال کرده، مثلث ریگی، سلمانی و فرناندز در میانه میدان عمدتا در ترکیب اصلی حضور داشتند با این حال وی به دلیل مصدومیت فرناندز در بازی هفته ششم مقابل آلومینیوم اراک از فرشاد احمدزاده به جای فرناندز استفاده کرد و در بازی با هوادار تهران در هفته هفتم نیز با دو تغییر در خط هافبک از محمد قربانی و محمد کریمی به جای مانوئل فرناندز و یاسین سلیمانی بهره برد.

مانوئل فرناندز

چه کسی جایگزین مانوئل فرناندز در ترکیب سپاهان خواهد بود؟

حال در آستانه بازی با پرسپولیس مهم‌ترین علامت سوال ترکیب سپاهان مربوط به جانشین مانوئل فرناندز است. مورایس در این بازی ریگی را در ترکیب اصلی خواهد داشت و بازگشت سلمانی به جمع نفرات اصلی نیز قابل انتظار است. برای جانشینی فرناندز، محمد کریمی احتمالا شانس بیشتری خواهد داشت، بازیکنی با خصوصیات دفاعی پر رنگ که در ارسال توپ‌های بلند نیز تبحر خاصی دارد. گزینه دوم مورایس نیز فرشاد احمدزاده است، بازیکنی که انگیزه بالایی برای بازی مقابل پرسپولیس دارد، هر چند با توجه به سبک بازی احمدزاده، وی احتمالا گزینه حضور در ترکیب اصلی نخواهد بود و یا در صورت حضور در ترکیب در پست وینگر به کار گرفته خواهد شد.

گفتنی است دیدار سپاهان و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر ساعت 20:00 جمعه 15 مهر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...