جایگزین ژستد از بلژیک می‌آید/ یک خارجی دیگر استقلال رفتنی است؟

فصل نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان با جدایی دو بازیکن خارجی‌ آن‌ها آغاز خواهد شد.
کدخبر (41937) | 11 خرداد 1401 | ساعت 10:58
0 99
جایگزین ژستد از بلژیک می‌آید/ یک خارجی دیگر استقلال رفتنی است؟
فصل نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان با جدایی دو بازیکن خارجی‌ آن‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال که در طول فصل گذشته تنها ۳ گل برای این تیم به ثمر رساند، صبح امروز پس از خداحافظی با دوستان خود در تهران و تحویل دادن کلید آپارتمانی که در آن ساکن بود، ایران را به همراه خانواده‌‌اش به مقصد فرانسه ترک کرد.

بنابر نوع قرارداد دو ساله ژستد که فعال شدن سال دوم آن را منوط بر رضایت طرفین می‌کرد و بر اساس شنیده‌هایی مبنی بر عدم رضایت کادرفنی استقلال از وی، به نظر می‌رسد که این مهاجم اولین جداشده آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات پیش رو باشد.

البته ممکن است ترک ایران توسط ژستد، همیشگی نباشد چرا که گویا وی در حال مذاکره با یک تیم داخلی است و امکان دارد وی سال بعد را نیز در لیگ برتر ایران توپ بزند.

اما کادرفنی استقلال برای جایگزینی ژستد، مهاجم سابق خود کاوه رضایی را در نظر دارد. رضایی فصل خوبی را در بلژیک پشت سر نگذاشت و در سیزده بازی موفق به گلزنی برای باشگاه خود نشد. وی که اخیرا از اودهورلی جدا شده، اولویت خود را برای ادامه کار در فوتبال اروپا قرار داده اما از آنجایی که تاکنون با پیشنهاد مناسبی مواجه نشده، نسبت به بازگشت به فوتبال ایران بی‌میل نیست و گویا صبحت‌های اولیه برای بازگشت او به استقلال نیز انجام شده.

دیگر بازیکن خارجی استقلال که امکان جدایی او کم نیست، رافائل سیلوا، مدافع برزیلی این تیم است که در نقل و انتقالات زمستانی جذب شد. سیلوا که نیز مانند ژستد قراردادی مشروط مبنی بر رضایت طرفین برای ادامه همکاری در فصل بعد دارد، به نظر می‌رسد که با توجه به احتمال بازگشت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت و احتمال جدایی او از جمع آبی‌پوشان بسیار زیاد است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...