جدایی بدون درآمدزایی بازیکنان پرسپولیس!

پاکدل در شرایطی از پرسپولیس جدا می شود که این تیم پس از جدایی یورگن لوکادیا به شدت در خط حمله با کمبود گلزن رو به روست و تاکنون با هیچ بازیکنی نتوانسته به جای این مهاجم هلندی به توافق برسد.
کدخبر (128393) | 29 دی 1401 | ساعت 16:27
0 145
جدایی بدون درآمدزایی بازیکنان پرسپولیس!
پاکدل در شرایطی از پرسپولیس جدا می شود که این تیم پس از جدایی یورگن لوکادیا به شدت در خط حمله با کمبود گلزن رو به روست و تاکنون با هیچ بازیکنی نتوانسته به جای این مهاجم هلندی به توافق برسد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اولین خروجی پرسپولیس در پنجره زمستانی مشخص شد و حامد پاکدل با بخشیدن همه مطالباتش از جمع شاگردان گل محمدی جدا شد. این مهاجم در نیم فصلی که گذشت عمدتا نیمکت نشین بود و در مجموع فقط ۸۵ دقیقه فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را یافت و نتوانست هیچ عملکرد مثبتی در این زمان کوتاه داشته باشد. این در شرایطی است که او در فصل گذشته موفق شده بود ۵ گل را در طول مسابقات به ثمر برساند و پس از مهدی عبدی دومین گلزن برتر پرسپولیس لقب بگیرد. پاکدل در لیگ بیستم آمار به نسبت بهتری از خود برجای گذاشته و با ثبت ۱۰ گل با پیراهن آلومینیوم، پنجمین گلزن برتر مسابقات شناخته شد. یکی از گل های این بازیکن وارد دروازه پرسپولیس شد و زمینه شکست قهرمان لیگ برتر خلیج فارس را فراهم آورد.

عملکرد حامد پاکدل در پرسپولیس

در واقع درخشش حامد پاکدل در اراک، یحیی گل محمدی را بر آن داشت تا برای جذب وی اقدام کند و پاکدل در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم به پرسپولیس آمد تا جای شهریار مغانلو را پر کند. او شروع خوبی با پیراهن شماره ۴۰ داشت و در همان هفته نخست مقابل فولاد موفق شد برای تیم محبوبش گلزنی کند. پس از این گل، عطش گلزنی پاکدل به طرز عجیبی فروکش کرد و او تا پایان نیم فصل، نه تنها گل نزد که به نیمکت سنجاق شد، تا این که روند ناکامی هایش در هفته هفدهم بالاخره شکسته شد و این مهاجم توانست دروازه نساجی را باز کند.‌ این اتفاق در ۲ دیدار بعدی تکرار شد و پاکدل ، دروازه تیم گل گهر را هم باز کرد تا یک امتیاز ارزشمند را برای پرسپولیس از سیرجان به ارمغان آورد. آخرین گل پاکدل در جریان برتری ۰-۲ سرخپوشان در هفته بیست و پنجم وارد دروازه پیکان شد تا این بازیکن فصل را با ۵ گل زده در ۱۷ بازی به پایان ببرد. این بازیکن ۴ بار در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و سوپرجام به میدان رفت. این آمار در حالی مقابل نام پاکدل به ثبت رسید که او در اغلب بازی ها به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود. حامد پاکدل دوباره ذخیره طلایی پرسپولیس می شود؟به عبارتی پاکدل در فصل قبل، به طور متوسط هر ۱۰۴ دقیقه یک گل را برای سرخپوشان زد که آمار قابل توجهی محسوب می شود.‌ با این حال روند گلزنی های پاکدل ادامه دار نبود و این بازیکن نتوانست انتظارات را در فصل جاری برآورده سازد تا با به ثمر رساندن ۵ گل در ۲۹ بازی به کار خود در جمع سرخپوشان خاتمه دهد.

جدایی یک مهاجم از پرسپولیس در شرایطی عجیب!

پاکدل در شرایطی از پرسپولیس جدا می شود که این تیم پس از جدایی یورگن لوکادیا به شدت در خط حمله با کمبود گلزن رو به روست و تاکنون با هیچ بازیکنی نتوانسته به جای این مهاجم هلندی به توافق برسد. با این وجود یک مهاجم پرسپولیس در پنجره زمستانی کنار گذاشته می شود که این اتفاق با توجه به مسائلی که گفته شد قدری عجیب به نظر می رسد. شاید بهتر بود قبل از گرفتن هر تصمیمی و کنار گذاشتن پاکدل، جانشین او انتخاب شود تا خط حمله پرسپولیس بیش از این تضعیف نشود. آن هم در این شرایط که پیدا کردن مهاجم گلزن در بازار زمستانی به سختی امکان پذیر است. براستی چرا پرسپولیس هر فصل بدون ریالی درآمدزایی، چوب حراج به سر بازیکنانش می زند؟ آیا بهتر نبود پاکدل را با یکی از بازیکنان لیگ برتر معاوضه کرد؟   بیشتر بخوانید: 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...