جدایی مدیر پاری سن ژرمن بعد از توافق با مسی برای تمدید قرارداد

ژان کلود بلان که به عنوان مغز متفکر این باشگاه شناخته می شود، از پاریس جدا می شود.
کدخبر (118824) | 06 دی 1401 | ساعت 18:40
0 101
جدایی مدیر پاری سن ژرمن بعد از توافق با مسی برای تمدید قرارداد
ژان کلود بلان که به عنوان مغز متفکر این باشگاه شناخته می شود، از پاریس جدا می شود.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی در تعطیلات پس از جام جهانی 2022 و در روزاریو به سر می برد. او روز سه شنبه سوم ژانویه به تمرینات می پیوندد و سران پاری سن ژرمن هم چند روز پیش از توافق اولیه برای تمدید قرارداد مسی خبر دادند. حالا و پس از این موضوع، تغییرات بنیادی و مهم دگیری برای این تیم فرانسوی در پیش است. ژان کلود بلان که به عنوان مغز متفکر این باشگاه شناخته می شود، از پاریس جدا می شود. او 59 سال دارد و تا به امروز مدیرکل پاریس بود. حالا او قرار است با یک شرکت پتروشیمی معتبر انگلیسی که علاوه بر آن مالک باشگاه نیس است، همکاری کند. در فرانسه بلان را به عنوان یکی از بهترین مدیران لیگ یک و باشگاه PSG می شناسند. در واقع، بیشتر تصمیمات این باشگاه به تایید او نیاز داشت؛ هم برای نتایج ورزشی و هم برای موقعیت برند یا تغییرات ساختاری. این مدیر کهنه کار در بیانیه ای رسمی گفت:

دوازده فصل گذشته یک ماجراجویی حرفه ای فوق العاده بوده است، من مفتخرم که به PSG کمک کردم تا به قدرت ورزشی بین المللی امروز تبدیل شود.
به گزارش اکیپ، گریگوری دوراند، مدیر امور حقوقی باشگاه یکی از کاندیداهای جایگزینی وی است. تغییر دوم دیگر مربوط به اصلاح پارک دو پرنس به مناسبت مناقشه یوروکوپا و ساخت شهر ورزشی جدید در ایولین است که در سال 2023 درست قبل از بازی های المپیک پاریس افتتاح می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...