جشن تولد جنجالی آنا د آرماس در کوبا + ویدیو

آنا د آرماس و نامزد جدیدش پل بوداکاداکیس در یکی از معروف ترین رستوران های کوبا دیده شده اند.
کدخبر (175830) 14 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:51
0 185
آنا د آرماس و نامزد جدیدش پل بوداکاداکیس در یکی از معروف ترین رستوران های کوبا دیده شده اند.

به گزارش سرخ نیوز، این طور به نظر می رسد که آنا د آرماس در هاوانا، پایتخت کوبا لحظات خوبی را سپری می کند. این ستاره هالیوودی که اخیرا به سرزمین مادری اش سفر کرده، این روزها در کنار دوستان نزدیک و اعضای خانواده اش در حال خوش گذرانی است. این بازیگر 35 ساله در طول دوران حضورش در کوبا، جشن تولدش را برگزار کرد که با آوازخوانی و رقص و پایکوبی همراه بود. در ویدیوهای منتشر شده از این جشن، او همراه با عزیزانش سالسا می رقصد.

کلودیا موما، صمیمی ترین دوست آنا هم در این جشن حضور داشت. او یکی از افرادی است که موفقیتهای آنا د آرماس در هالیوود را جشن می گیرد و برای استقبال از او به فرودگاه خوزه مارتی رفته بود.
جشن تولد جنجالی آنا د آرماس در کوبا + ویدیو

آنا د آرماس و نامزدش پل بوداکاداکیس در کوبا

البته آنا د آرماس در این سفر تنها نبود و همراه با نامزدش پل بوداکاداکیس به کوبا سفر کرده و این زوج اخیرا در کنار هم در یکی از معروف ترین رستوران های هاوانا دیده شدند. این بازیگر هالیوودی در جریان این سفر، برای تعدادی از هوادارانش، لحظاتی فراموش نشدنی را نیز رقم زد. یکی از هواداران جوان آنا به نام یاسمین گررا که یک هنرمند است، در پستی در فیس بوک با انتشار دو عکس سلفی در کنار او، درباره تجربه دیدارش با او نوشت:

لحظه ای که مشغول کار هستی و آنا د آرماس ناگهان از راه می رسد. خیلی هیجان انگیز بود. دیدن او برایم افتخار بزرگی بود؛ مخصوصا که توانستم برای او نقاشی کوچکی بکشم.

بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...