جعل در واکسیناسیون در فوتبال آلمان

سرمربی آلمانی به خاطر جعل در واکسیناسیون مجبور به استعفا شد.
کدخبر (13681) | 29 آبان 1400 | ساعت 12:07
0 68
جعل در واکسیناسیون در فوتبال آلمان
سرمربی آلمانی به خاطر جعل در واکسیناسیون مجبور به استعفا شد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس؛ روز گذشته اخباری مبنی بر جعل در واکسیناسیون توسط سرمربی آلمانی، بوندس لیگا 2 را به هم ریخت و باعث شد تا فوتبال آلمان در تیتر رسانه‌ها قرار گیرد.

به نقل از رویترز، مارکوس آنفانگ، سرمربی تیم فوتبال وردربرمن چون علاقه به زدن واکسن کرونا نداشت، تصمیم گرفت که کارت واکسیناسیون خود را جعل کند. مقامات آلمانی وقتی این موضوع را متوجه شدند تحقیقات خود را آغاز کردند و همین مسئله باعث شد تا امروز این سرمربی آلمانی از سمت خود استعفا دهد.

باشگاه وردربرمن از استعفای آنفانگ و دستیار او به نام فلوران یانگ خبر داد و نوشت در اسرع وقت برای پیدا کردن سرمربی جدید اقدام خواهد کرد.

آنفانگ در خصوص تصمیم خود اظهار داشت:به خاطر فشار وحشتناک ناشی از این موضوع، من تصمیم گرفتم که از سمت سرمربیگری وردربرمن استعفا دهم. امیدوارم این تیم در بازی امروز مقابل شالکه نتیجه خوبی بگیرد و در آینده موفق ظاهر شود.

این سرمربی آلمانی البته ادعای مقامات آلمانی را رد کرد و مدعی شد که در یکی از سازمان‌های مربوطه، 2 دز واکسن خود را زده است و این اتهامات را رد کرد.

رویترز نوشت: واکسیناسیون بازیکنان و کادر فنی تیم ها از ماه ها قبل در فوتبال آلمان به یک موضوع بزرگ بدل شده است. یوشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ، سرشناس‌ترین بازیکنی است که از زدن واکسن خودداری کرده زیرا نگران است که این واکسن‌ها عوارض طولانی مدت داشته باشد.

 در این روزها آلمان به شدت با مشکل کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. به دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در ایالت باواریا، این احتمال وجود دارد که بازی بارسلونا و بایرن مونیخ با تنها 25 درصد تماشاگران برگزار شود. آلمان البته قانون ممنوعیت حق تردد از ساعت 10 شب نیز اجرایی کرده است.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...