جمله جنجالی سردار آزمون در رم؛ آیا قلعه‌نویی واکنش نشان می دهد؟

چند تن از خبرنگاران ایتالیایی نقل قولی جنجالی را از سردار آزمون مطرح کردند.
کدخبر (223225) | 03 شهریور 1402 | ساعت 07:48
0 145
جمله جنجالی سردار آزمون در رم؛ آیا قلعه‌نویی واکنش نشان می دهد؟
چند تن از خبرنگاران ایتالیایی نقل قولی جنجالی را از سردار آزمون مطرح کردند.

به گزارش سرخ نیوز، سردار آزمون روز گذشته راهی رم شد تا پس از شرکت در تست های پزشکی باشگاه رم رسما عضو آن شود.

سایت ایتالیایی pazzi di fanta عنوان کرد که روی کیفیت سردار آزمون هیچ بحثی وجود ندارد اما شرایط بدنی او اغلب باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است. آخرین مصدومیت آزمون نیز از ناحیه کتف بود که اخیراً بهبود یافته و می‌تواند از چند روز دیگر تمریناتش را رسماً پیگیری کند.

به گفته الساندرو گوتر (نویسنده این مطلب) گزینه‌های دیگری نیز پیش‌ روی سردار آزمون بودند اما عاملی به نام حضور در جام ملت‌های آسیا، باعث عقب رفتن آنها شده است. در واقع قرار گرفتن جام ملت‌های آسیا در مقطع حساس لیگ‌های اروپایی، خصوصا ایتالیا، همواره مانع بزرگی برای انتقال بازیکنان ایرانی و آسیایی بوده است؛ این مسئله در مورد مهدی طارمی نیز صدق می‌کرد.

آزمون یکی از مهاجمان اصلی ایران است که می‌تواند در جام ملت‌های آسیا از 12 ژانویه به میدان برود اما ظاهراً او به ژوزه مورینیو اطمینان داده که آماده است تعهد کامل خود را به جالوروسی اختصاص بدهد و از حضور در جام ملت‌های آسیا چشم‌پوشی کند.

باید دید این ادعا تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد شد اما با توجه به حسابی که امیر قلعه‌نویی روی این بازیکن برای جام ملت های آسیا باز کرده است، قطعا اگر خود سردار این ادعا را تائید کند بازتاب هایی منفی برای او در ایران خواهد داشت.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...