جنجال در کشتی ادامه دارد ؛ جدیدی : دوره بگم بگم ها تمام شده

عباس جدیدی گفت: آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی نژاد و شگرد او بود.
کدخبر (123695) | 19 دی 1401 | ساعت 14:36
0 96
جنجال در کشتی ادامه دارد ؛ جدیدی : دوره بگم بگم ها تمام شده
عباس جدیدی گفت: آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی نژاد و شگرد او بود.

به گزارش سرخ نیوز، شاید پژمان درستکار و علیرضا دبیر، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و رییس فدراسیون کشتی تصور هم نمی‌کردند حضور آزمایشی کامران قاسمپور، قهرمان دو دوره اخیر وزن 92 کیلوگرم جهان در وزن 97 کیلوگرم باعث شود زخمی کهنه، سر باز کند. قاسمپور در جام جهانی آمریکا یک وزن بالاتر رفت تا شانس خود را برای حضور در وزن المپیکی 97 کیلوگرم امتحان کند اما شکست سنگینی را مقابل کایل اسنایدر قهرمان آمریکایی جهان و المپیک تجربه کرد. این تصمیم با انتقاد عباس جدیدی قهرمان سابق جهان و دارنده مدال نقره المپیک آتلانتا روبه‌رو شد. جدیدی در ادامه حرفی را بر زبان آورد که سال‌ها در دلش مانده بود و البته انگشت اتهام را به سمت منصور برزگر نشانه رفت؛ قهرمان سابق جهان و دارنده مدال نقره المپیک 1976 مونترآل در آن زمان هدایت تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده داشت. در ادامه برزگر پاسخ تندی داد و از شبی سخن گفت که جدیدی به منزلش رفته اما بهتر است دهان باز نکند. حالا جدیدی دوباره در مقام پاسخگویی برآمده و از موضع خود کوتاه نیامده است. عباس جدیدی در پاسخ به صحبت‌های منصور برزگر اظهار داشت:

احترام زیادی برای بزرگترهای خودم قائل هستم اما من منظور او را متوجه نمی‌شوم. درهرحال مختار است آنطور که دوست دارد صحبت کند اما آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی‌نژاد و شگرد او بود. اکنون تریبون آزاد وجود دارد و نظر او اگر کارشناسی باشد. برای من قابل احترام است ولی اینطور صحبت‌ها دوره‌اش تمام شده است؛ حالا هرکس هرچه دارد باید بگوید و طرف مقابل هم جوابیه می‌دهد و بهترین قضاوت مختص به مردم است.
وی افزود:
اگر مصاحبه‌ای کردم حرف‌هایم از نگاه شخصی نبوده؛ یک نقل تاریخی درباره تصمیمات اشتباهی دادم که در اوزان 97 و 85 کیلوگرم می‌گیرند. نظر کارشناسی دادم بنابراین روی سخنم نه با کسی بوده و نه خصومت شخصی دارم بلکه همه با همدیگر دوست هستیم. من یک نظر کارشناسی کشتی دادم و در کنار آن موضوعات گذشته خودم را مطرح کردم. حالا اگر به کسی برمی‌خورد یا کج‌اندیشی می‌شود، باید به تفکر خودشان نگاه و نسبت به آن تجدیدنظر کنند؛ وگرنه قصد بی‌احترامی به کسی ندارم و نمی‌خواهم کسی را زیر سؤال ببرم.
ملی‌پوش سابق کشتی آزاد تصریح کرد:
دو نفر می‌توانند در یک مناظره یا میزگرد در کمال احترام در جهت استفاده و بهره‌مندی مخاطب نقد و بررسی کنند، نه اینکه خدای نکرده برای مجادله؛ هیچ مشکلی نیست و هرکسی هر صحبتی دارد حاضرم در هر برنامه‌ای مثل دو کارشناس گفت و گو و همدیگر را قانع کنیم. در بین صحبت‌ها تلاش داشته باشیم بیننده و جامعه کشتی بهره‌مند شوند، نه متشنج؛ چون ایجاد التهاب کار اشتباهی است.
جدیدی در پایان به جی پلاس گفت:
اگر کار خوبی کردیم جامعه کشتی از این کار خوب ایده بگیرد و اگر کار ما خطا بوده باید مطرح کنیم تا جامعه کشتی درس بگیرد و تکرار نشود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...